خالد قدومی: مقاومت فلسطین راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهد

نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه مقاومت فلسطین راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهد، گفت: مقاومت فلسطین روز به‌روز در حال پیشرفت است و تا پیروزی کامل بر اسرائیل ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۰۴۹۶۹
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در ایران در نشست بصیرتی نخبگان دانشگاهی کرمان که با حضور محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام علی عارفی، نماینده، ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان و روسای دانشگاه‌های استان کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید قدس، سپهبد شهید قاسم سلیمانی، اظهار داشت: روز جهانی قدس مسئله بسیار مهمی است و این روز در راستای حمایت از همه مسلمانان جهان است.
وی با بیان اینکه جرایم رژیم صهیونیستی بیشتر شده و افزایش جرایم رژیم صهیونیستی به فرموده رهبر انقلاب اسلامی نشان از ضعف این رژیم غاصب است، گفت: رژیم صهیونیستی با افراطی‌گری در واقع نابودی خود را نزدیک می‌کند.
نماینده جنبش حماس در ایران با اشاره به اینکه بحران داخلی رژیم صهیونیستی نتیجه افراطی‌گری آن‌ها است، افزود: مقاومت مردم فلسطین ادامه دارد و تا آخرین قطره خون مقابل این دشمن مسلمانان می‌ایستیم.
وی با اشاره به حضورش در مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تجدید میثاق با او در گلزار شهدای کرمان گفت: به حاج قاسم می‌گوییم "ما مقابل رژیم صهیونیستی می‌ایستیم و مقاومت می‌کنیم. "
خالد قدومی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمود تا ۲۵ سال آینده اثری از رژیم صهیونیستی وجود ندارد و این رژیم ساقط می‌شود، ادامه داد: با امید به رحمت خدا می‌دانیم فلسطین و قدس آزاد می‌شود و جشن پیروزی را خواهیم گرفت.
وی با اشاره به اینکه این پیروزی افسانه نیست و امروز مردم دنیا به حقانیت اسلام و مردم فلسطین پی بردند، بیان کرد: رژیم صهیونیستی یک بار اخلاقی سنگین حتی برای مردم غرب شده است، جوانان غربی نیز از وجود این رژیم غاصب نفرت دارند و مردم غرب هم دیگر اسرائیل را همراهی نمی‌کنند.
نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه مسلمانان جهان باید بدانند پروژه رژیم صهیونیستی پروژه استکبار است و برای آن برنامه و هدف دارند، افزود: اسرائیل، تصرف تمام کشور‌های اسلامی را در سر دارد و تفرقه‌افکنی بین مسلمانان توطئه رژیم صهیونیستی و آمریکا است.
وی با اشاره به اینکه عربستان متوجه شد که رفتار بد با ایران نتیجه ندارد و این رفتار همراهی با دشمن مسلمانان است، بیان کرد: دولت آمریکا و اسرائیل دشمن تمام مسلمانان جهان است.
خالد قدومی با بیان اینکه مقاومت فلسطین راه حاج قاسم سلیمانی را ادامه می‌دهد، مقاومت فلسطین روز به‌روز در حال پیشرفت است و تا پیروزی کامل بر اسرائیل ادامه خواهد داشت، گفت: تهدید رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین تهدید علیه تمام مسلمانان جهان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار