حجت‌الاسلام باقری امام جمعه و مهندس تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا از حضور پرشور مردم پیشوا در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۹۵۰۴۹۷۴
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام باقری امام جمعه و مهندس تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا از حضور پرشور مردم پیشوا در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کردند.


بسم الله الرحمن الرحیم

فلسطین قطعا به آغوش اسلام باز خواهد گشت. بار دیگر مردم بصیر، هوشیار و انقلابی پیشوای مقدس، هم قدم با تمام ملت ایران و جهان نشان دادند که همچنان استوار بر آرمان انقلاب و امام خود ایستاده اند و تا پیروزی کامل مسلمانان بر رژیم غاصب و موقت اسرائیل شانه به شانه ملت فلسطین و تمام مظلومان عالم می ماند و این پیروزی وعده صادق خداوند است که به مظلومان داده است.

بی شک همانگونه که رهبر حکیم و دانشمند انقلاب فرموده اند، مسئله فلسطین مسئله اول مسلمانان و جهان اسلام است و تا آزادی قدس شریف و پاک شدن لکه ننگ بشریت، اسرائیل منحوس، این مقاومت و ایستادگی ادامه خواهد داشت و ان شاء الله به زودی جشن این پیروزی بزرگ توسط فرزندان خمینی عزیز و سربازان خامنه ای عزیز در مسجد الاقصی گرفته خواهد شد و ایرانیان میزبان تمام ملت های مظلوم عالم در آنجا خواهند بود.

ضن تشکر از آحاد مردم ولایتمدار شهرستان پیشوا و همجواران حضرت جعفربن موسی الکاظم"علیه السلام" جهت حضور در این راهپیمایی باشکوه از حضرت باریتعالی توفیقات روز افزون و قبولی طاعات و عبادات را در این ماه پرخیر و برکت خواستاریم، باشد که در این روزهای پایانی ماه مهمانی خدا، تمام دلسوزان و خادمان نظام اسلامی را از دعاهایتان محروم نسازید. ان شاءالله

روح الله باقری امام جمعه
ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا

ارسال نظرات