خبرهای داغ:

از میزبانی شهید گمنام تا کمک های مومنانه به نیازمندان در سرخه

بسیجیان پایگاه مقاومت امام حسین (ع) سرخه همزمان با شب های قدر میزبان یک شهید گمنام بوده و ضمن دستگیری از خانواده های نیازمند، برنامه های متنوع فرهنگی را برگزار کردند.
کد خبر: ۹۵۰۴۹۹۵
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه پر خیر و برکت رمضان و در جهت گرامیداشت روز جهانی قدس مسابقه فوتبال دستی با استقبال پرشور بسیجیان و عموم مردم در پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا امامی در حاشیه برپایی این مسابقه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مسابقات فوتبال دستی به مناسبت گرامیداشت روز قدس به همت مسوول تربیت بدنی پایگاه با حضور عموم مردم در رده های مختلف سنی برگزار و در پایان رامین رخشانی و رامیار محمدیان مقام اول، امیر مهدی ایمانی نسب و ابوالفضل ادهم مقام دوم و محمد امین طریقت و فراز صفا موفق به کسب مقام سوم شدند.

او با بیان اینکه به مناسبت روز قدس پارچه نویسی توسط گروه فرهنگی پایگاه انجام و پرچم اسرائیل جلوی درب پایگاه ترسیم شد، افزود: همچنین همزمان با روز قدس، نوجوانان و جوانان بسیجی این پایگاه مقاومت حضور پرشوری در راهپیمایی روز قدس داشته و با مشت های گره کرده بانگ الله اکبر و مرگ بر آمریکا سر دادند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در ادامه با اشاره به برپایی روزانه محفل انس با قرآن کریم و جزء خوانی در ماه مبارک رمضان اضافه کرد: مراسم احیاء و عزاداری شب های قدر، شهادت امیر المومنین (ع) در مسجد امام هادی (ع) برگزار و بسیجیان در این مراسم ها حضور یافته و به همت جهادگران بسیجی از عزاداران پذیرایی شد.

امامی با اشاره به برپایی مداوم حلقه های صالحین در ایام ماه مبارک گفت: حلقه شهید بهشتی با موضوع بیان داستان قرآنی طالوت (بیان شده در سوره ی بقره)، حلقه شهید ابراهیم هادی در قالب بیان خطبه های نهج البلاغه و حلقه شهید ایمانی نسب مربوط به اعضای شورا پایگاه برگزار شد.

او یادآور شد: همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان مسجد امام هادی (ع) میزبان پیکر شهید گمنام بود، در این راستا فضاسازی جایگاه  و نورپردازی ها با مشارکت نوجوانان و جوانان بسیجی پایگاه انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: به همت کارگزوه جهادی تعمیر وسایل برقی مسجد امام هادی (ع)، نظافت مسجد و فضا سازی داخل مسجد به مناسبت روز قدس و شهادت امام علی (ع) انجام شد.

امامی با اشاره منویات مقام معظم رهبری در خصوص تداوم کمک های مومنانه گفت: در این راستا و در جهت دستگیری از خانواده های کم برخوردار در این محله تهیه و بسته بندی 25 بسته معیشتی جهت کمک به محرومین انجام و بین خانواده های بضاعت توزیع شد.

 او با اشاره به اهمیت برپایی سفره های افطاری ساده در منازل بیان داشت: همزمان با شب های قدر مراسم روضه خوانی در منزل محمد عربی سرگروه حلقه صالحین شهید ابراهیم هادی همراه با برپایی سفره افطار با حضور پرشور بسیجیان برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با اشاره به انجام مداوم ورزش فوتبال دستی در پایگاه گفت: در راستای برپایی مسابقات جام رمضان، مسابقات فوتسال جام رمضان ۱‌۴‌۰‌۲ شهرستان سرخه گرامیداشت مرحوم ابوالقاسم صلواتی بین دو تیم پایگاه امام‌ حسین(ع) و تیم اتحاد با نتیجه دو بر دو برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار