امام جمعه دهلران گفت: حضور مردم نشان‌دهنده پیوند عمیق ملت با آموزه‌های امام و رهبری است و اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان داد.
کد خبر: ۹۵۰۵۰۸۸
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳


به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن موسوی امام جمعه دهلران  اظهار کرد: حضور گسترده و با شکوه مردم روزه دار و انقلابی در راهپیمایی روز قدس نشان از پیوند عمیق ملت با آموزه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب دارد.

وی در ادامه گفت: با وجود انقلاب اسلامی و توجهات امام راحل (ره) به وحدت امت اسلام و جبهه مقاومت امروز پایه‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی متزلزل‌تر از روز‌های گذشته و روبه افول و نابودی حتمی است.
موسوی بیان داشت: حضور مردم نشان دهنده پیوند عمیق ملت با آموزه‌های امام و رهبری است و اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان داد.
وی با اشاره به وضعیت نامناسب مناطق حاشیه شهر دهلران خاطرنشان ساخت: از مسئولان سازمان برنامه و بودجه استان، معاونت عمرانی استاندار و کسانی که دست‌اندر‌کار بودجه و مسائل عمرانی هستند انتظار داریم با اختصاص اعتبار وضعیت این مناطق را به‌لحاظ زیباسازی، آسفالت و جدول از وضع موجود خارج سازند.

موسوی همچنین خواستار توجه ویژه به روستا‌های محروم و دورافتاده و فاقد امکانات دهلران شد.

وی با اشاره به موضوع حجاب و عفاف گفت: دشمن در جنگ ترکیبی، اعتقادات و ارزش‌های دینی را هدف قرار داده لذا والدین، مسئولان فرهنگی و تمامی دست‌اندارکاران نسبت به این موضوع مهم دینی که از ضروریات دین است توجه داشته باشند.

امام جمعه دهلران در پایان از تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و ایجاد امنیت پایدار توسط نیرو‌های هنگ مرزی دهلران تقدیر و اقدام بهنگام هنگ‌مرزی در خصوص انهدام و دستگیری باند قاچاق اسلحه در نوار مرز طی شبانه روز گذشته را نشان از آمادگی و اشرافیت نیرو‌های نظامی در برقراری نظم و امنیت دانست. 

ارسال نظرات