هیچ دشمنی از رصد موشک های ارتش خارج نیست

زنجان _ فرمانده تیپ 216 زرهی استان زنجان، گفت: تمام تجهیزات ارتش متناسب با فناوری های نوین و به روز هستند و تمام تجهیزات ما هوشمند و نقطه زن بوده و امروز هیچ دشمنی از رصد سلاح ها و موشک های ما خارج نیست.
کد خبر: ۹۵۰۵۰۹۴
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

هیچ دشمنی از رصد موشک های ارتش خارج نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سرهنگ محمدعلی بیرانوند فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران (۲۹ فروردین ماه) اظهار داشت: ارتش یکی از ارکان مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود و بیعت ارتش با حضرت امام (ره) در ۱۹ بهمن سال ۵۷ فراموش شدنی نیست و نشان دهند ولایت مدار و مردمی بودن ارتش است.

وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب با اقتدار از تمامیت ارضی کشور دفاع و مقابل تهدید‌ها ایستادگی کرده و ۴۸ هزار شهید در این راه تقدیم نظام شده و ارتش در همه حال همواره گوش به فرمان ولایت بوده است.

سرهنگ محمدعلی بیرانوند تصریح کرد: پس از جنگ تحمیلی نیز ارتش در برهه‌های مختلف از جمله در بلایای طبیعی مثل سیل، زلزله و... همواره در کنار مردم بوده و حتی در برخی حوادث و بلایای طبیعی زودتر از نهاد‌های مسئول به محل حادثه رسیده است و بر همین اساس جمله " ارتش فدای ملت " را به معنای واقعی کلمه تعریف کرده است.

وی به تجهیزات ارتش اشاره کرد و گفت: تمام تجهیزات ارتش متناسب با فناوری‌های نوین و به روز هستند و تمام تجهیزات ما هوشمند و نقطه زن بوده و امروز هیچ دشمنی از رصد سلاح‌ها و موشک‌های ما خارج نیست.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی استان زنجان، افزود: طی یک سال گذشته اقدمات خوبی در حوزه تامین مسکن، بازسازی مراکز اقامتی برای پرسنل ارتش، مهمان‌سراها، وضعیت معیشت کارکنان در استان زنجان انجام شده است که بخشی از آن‌ها ظرف چند روز اخیر افتتاح خواهد شد.

وی به برنامه‌های ارتش در این دهه اشاره کرد و گفت: بزرگداشت یادواره شهید صیاد شیرازی، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از یادگاران و پیشکسوتان دفاع مقدس خواهد بود.

سرهنگ محمدعلی بیرانوند ادامه داد: محفل انس با قرآن، غبارروبی مزار شهدا، رژه خودرویی ارتش در روز ۲۹ فروردین، ویزیت رایگان توسط بیمارستان ارتش به مدت سه روز، توزیع اقلام معیشتی و غذایی به خانواده‌های نیازمند، پویش اهدای خون توسط کارکنان، افتتاح چندین پروژه ساختمانی و تاسیساتی بخشی از برنامه‌های ارتش استان زنجان در این روز‌ها خواهد بود.

ارسال نظرات