خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آئین امضای تفاهم نامه مشترک ایجاد زیرساخت طرح نهضت ملی مسکن؛

سپاه برای روزهای سخت کشور ساخته شده است

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: سپاه برای روزهای سخت کشور ساخته شده و میدان اول ما میدان زورآزمایی با دشمنان ملت است و امروز ما در میدان پشتیبانی ملت برای رفع مشکلات آماده ایم.
کد خبر: ۹۵۰۵۲۴۸
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آئین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک در اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان قزوین که بین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین و موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج وابسته به بنیاد تعاون بسیج صورت گرفت بیان کرد: ما سپاه را خانه مردم می دانیم و سپاه متعلق به مردم است و ما بنای خدمت به مردم داریم.

وی گفت: ما از تمام دقت و ظرفیت خود برای اجرای ماموریت ها استفاده می کنیم چرا که تمام تلاش سپاه رفع مشکلات مردم عزیز به ویژه در حوزه اقتصاد است. 

سردار آتانی اظهار کرد: امروز همه در جریان مسائل کشور هستند و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب مسأله اول و مهم کشور مسأله اقتصاد است و یکی از شاخه های اقتصاد، مسکن مردم عزیز است و همت خوبی برای ایجاد این وعده شیرین برای ولی نعمتان استان شکل گرفته است. مرحله بعدی تعاملی است که در استان قزوین وجود دارد. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: ما در وسط میدان ایستاده ایم. سپاه برای روزهای سخت کشور ساخته شده و میدان اول ما میدان زورآزمایی با دشمنان ملت است و امروز ما در میدان پشتیبانی ملت برای رفع مشکلات آماده ایم.

وی افزود: تیمی که در قزوین برای نهضت ملی مسکن شکل گرفته تیم قویی است که اقدامات خوبی را در بازه زمانی تعیین شده برای مردم استان ایجاد نموده است.

سردار آتانی گفت: تعهد استان در ساخت مسکن، حجم بسیار زیادی است که قطعا امید زیادی را برای مردم استان ایجاد می کند و برای تحویل فوری این واحدها تمام ظرفیت خود را به کار بسته ایم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار