مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا مطرح کرد:

کمک مومنانه یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومانی بسیج طلاب به نیازمندان / برپایی ۵ موکب افطاری ساده در شهرستان‌ها

ساری-حجت الاسلام نبوی از تهیه و توزیع یک هزار ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان بین جامعه هدف خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۵۲۶۵
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در راستای کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران رزمایش کمک مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان به همت بسیج طلاب و ر وحانیون سپاه کربلا پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام دکتر جعفر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در حسینیه ستاد برگزار شد.

خبر
حجت الاسلام سید میثم نبوی دراین مراسم، با قدردانی از مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا که با حمایت‌ها و هدایت‌ها از برنامه‌های بسیج طلاب پشتیبانی کردند، گفت: سازمان بسیح طلاب و روحانیون استان اهداف خود را در چند قالب برگزار کرده است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا افزود: کمک مومنانه از جمله برنامه‌های این سازمان است که با کمک مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا، مجموعه نمایندگی شهرستان‌ها و با کمک فرماندهان نواحی اجرا شد.

حجت الاسلام نبوی از تهیه و توزیع یک هزار ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان بین جامعه هدف خبر داد و گفت: این بسته‌های معیشتی در ماه شعبان و رمضان تا به امروز تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

به گفته مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا ۱۰ راس گوسفند در قالب طرح محله همدل  قربانی و ۱۲۰۰ پرس غذای گرم هم بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام نبوی از برپایی ۵ موکب افطاری ساده و توزیع ۲ هزار پرس غذای افطاری با  مدیریت حوزه علمیه و روحانیون در شهرستان‌ها هم خبر داد و اضافه کرد:در مهرماه سال گذشته هم اردو‌های طلابه داران جهاد تبیین و نشست‌های بصیریتی و نیز  سه همایش بزرگ جهاد تبیین با حضور گسترده طلاب برگزار شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار