توزیع 460 بسته کمک مؤمنانه توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت از توزیع 460 بسته کمک مؤمنانه در این شهرستان به مناسبت ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۵۲۹۲
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سرگرد پاسدار سید عبدالوهاب عبدی پور گفت: این بسته ها شامل برنج،مرغ، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارانی،حبوبات و خرما بوده است و ارزش ریالی هر بسته ۱۲ میلیون ریال می باشد.

وی گفت: همزمان با ایام لیالی قدر، با همت حوزه‌های مقاومت و پایگاه های بسیج و همکاری بسيجيان این شهرستان این کمک ها بین نیازمندان توزیع شد.
وی با بیان اینکه مواسات و کمک های مومنانه موجب خوشحالی خانواده‌های کم برخوردار می شود، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های خدمت رسانی در کنار مردم است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت کمک به محرومین و کمک های مؤمنانه را از وظایف جهادی سپاه دانست و گفت: رسالت این نهاد است که باتوجه به منویات مقام معظم رهبری از مردم کم برخوردار دستگیری نمايد.

سرگرد پاسدار عبدی پور بسیج و سپاه را بازوی قوی مردم‌ یاری و خدمت‌ رسانی به مردم توصیف و خاطرنشان کرد: همچون گذشته تأکید این است که این بسته‌ ها طوری دست محرومان و نیازمندان برسد که عزت و کرامت آنان دچار خدشه نشود.

توزیع 460 بسته کمک مؤمنانه توسط سپاه در باشتتوزیع 460 بسته کمک مؤمنانه توسط سپاه در باشتتوزیع 460 بسته کمک مؤمنانه توسط سپاه در باشت

 

 

ارسال نظرات