فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

شعار سال یکی از مهم ترین فرامین رهبر معظم انقلاب است/ امروز خود را بیش از گذشته وامدار و خدمتگزار شهدا و آرمان های آن ها بدانیم

سردار شفائی گفت: یکی از شئونات انقلاب اسلامی و وظیفه ای که بر گردن ما به عنوان یک پاسدار وجود دارد این است که نگذاریم فرامین امام خامنه ای عزیز بر زمین بماند.
کد خبر: ۹۵۰۵۳۷۵
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جمع پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج فنوج اظهار داشت: امروز اگر توفیق پاسداری و خدمت در نظام اسلامی را داریم نتیجه مجاهدت های امام خمینی رحمت الله علیه و شهدای عزیزی است که جان خود را فدای اسلام نمودند.

وی افزود: درخواست بنده از شما این است که امروز خود را بیش از گذشته وامدار و خدمتگزار شهدا و آرمان های آن ها بدانیم و در مسیر آنان قدم بگذاریم.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: ماه رمضان ماه بندگی خداوند است و امیدوارم تا همه ما بتوانیم از این ایام و فرصت شب های قدر استفاده کنیم و تقدیر خود را به بهترین شکل رقم بزنیم.

شفائی تصریح کرد: بنده در ابتدای سال از تلاش ها و مجاهدت های همه شما تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم که خداوند کمک کند تا همه ما بتوانیم خدمت درستی را به مردم و انقلاب انجام دهیم.

این مسئول ادامه داد: در مقطع حکومت پهلوی ما به عنوان یک مسلمان ایرانی هیچ هویتی در کشور خود نداشتیم؛ به گونه ای که بیش از چهل هزار مستشار خارجی بر مردم ما حکومت می کردند.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: نیروهای آمریکایی حاضر در ایران بابت زندگی در ایران و حضور در میان مردم ایران حق توحش می گرفتند و با قوانینی همچون کاپیتولاسیون هویت مردم ایران را از بین برده بودند.

شفائی بیان کرد: امام خمینی رحمت الله علیه با استعانت از خداوند و همراهی مردم هیمنه آمریکایی ها را در ایران شکست و اگر امروز می بینید بعد از گذشت چهل سال هنوز دست از سر ما برنداشتند بابت همین استقلال و هویتی است که امام عزیز به کشور ما داد.

وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی هویت ایرانی اسلامی را به مردم ما برگرداند و این انقلاب با تمام آرمان هایش آمد تا مردم ما هم به دنیای خود برسند، هم در مسیر آخرت خود حرکت کنند.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: امروز ما توفیق این را داریم تا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت کنیم؛ سپاه، پاسدار همه این ارزش هایی است که به وجود آمد و باید با شناخت درست از انقلاب اسلامی در این مسیر حرکت کنیم.

شفائی تصریح کرد: یکی از شئونات انقلاب اسلامی و وظیفه ای که بر گردن ما به عنوان یک پاسدار وجود دارد این است که نگذاریم فرامین امام خامنه ای عزیز بر زمین بماند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: شعار سال یکی از مهم ترین فرامین رهبر معظم انقلاب است و همه ما در راستای تحقق آن وظیفه بزرگی بر گردن خود داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار