در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می گردد،

برنامه جزء خوانی قرآن کریم در سپاه ناحیه فارسان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان، از برگزاری برنامه جزء خوانی قرآن کریم به صورت منظم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۵۴۲۶
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام جواد ناصری گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام پر فیض ماه مبارک رمضان برنامه جزء خوانی قرآن کریم توسط پایوران و سربازان سپاه ناحیه فارسان برگزار می گردد.

وی ادامه داد: در این برنامه که به صورت روزانه و بعد از کلاس های آموزشی برگزار می گردد جزء همان روز توسط پایوران و سربازان ناحیه قرائت می گردد.

حجت الاسلام ناصری، در این خصوص گفت: به فرموده حضرت امام جعفر صادق علیه السلام هر چیزی بهاری دارد و بهار قرآن نیز ماه مبارک رمضان است و لذا با توجه به احادیث پر شماری که در خصوص ثواب و اهمیت قرائت قرآن در این ماه مبارک بیان گردیده باید به قرائت قرآن در فرصت مناسبی که در این ماه جهت توسعه فرهنگ قرآنی وجود دارد توجه ویژه شود.

وی در ادامه افزود: برنامه جزء خوانی، فوائد زیادی برای کارکنان و سربازان وظیفه دارد به خصوص اینکه با قرائت قرآن به صورت مداوم و روزانه این عزیزان در بحث روخوانی و روانخوانی بیشتر پیشرفت خواهند کرد و به نوعی این قرائت های روزانه علاوه بر ثواب و فوائد معنوی به گونه ای یک کلاس و دوره آموزشی روانخوانی نیز می تواند باشد.

حجت الاسلام ناصری، در پایان اظهار داشت: قرآن کتابی است کامل که هیچگونه باطلی در آن راه ندارد. کتابی جامع که هم فرهنگ هم سیاست، هم فرهنگ تعلیم و تربیت خانواده و جامعه ، اقتصاد و هر چیزی را در خود نهفته دارد اما متاسفانه باید گفت که این کتاب در بین ما مهجور مانده و از آن غافل شده ایم و به چاپ های رنگارنگ با ابعاد و خط های متنوع بسنده می کنیم اما از اصل و محتوا آن غافل هستیم، باید تلاش کنیم تا به هر شکلی فرهنگ قرآنی را توسعه دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار