سردار زارع کمالی در مراسم معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی، ولی فقیه دراردکان:

لازمه کار ما در جنگ شناختی دشمن، شناخت حق و باطل است

فرمانده سپاه الغدیر یزد نیز گفت:برای موفقیت در ماموریت باید چالش‌ها و راه‌های عبور ازاین چالش‌ها را بدانیم و عرصه فعالیت خود را خوب بشناسیم و لازمه کار ما در جنگ شناختی دشمن، شناخت حق و باطل است.
کد خبر: ۹۵۰۵۴۳۰
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، در مراسمی و با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان، حجت الاسلام رشید فدایی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان معرفی شد.

امام جمعه اردکان با بیان اینکه بیشترین حسرتی که همه ما می‌خوریم حسرت از دست دادن فرصت هاست، گفت:از جمله فرصت‌های که مسئولین حسرت آن را خواهند خورد فرصت خدمت به مردم است.
حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر افزود:خدمت به مردم و مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی مایه افتخار است که جای شکر و سپاس دارد و باید پاسخگوی عملکرد خود باشیم.
وی ضمن قدردانی از زحمات مسئول سابق دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه اردکان برای مسئول جدید این دفتر آرزوی موفقیت کرد.
سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد نیز گفت:برای موفقیت در ماموریت باید چالش‌ها و راه‌های عبور ازاین چالش‌ها را بدانیم و عرصه فعالیت خود را خوب بشناسیم و لازمه کار ما در جنگ شناختی دشمن، شناخت حق و باطل است.
 وی اظهار داشت: گام دوم، جهاد تبیین به عنوان یک فریضه آنی، عینی و همگانی است که باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
 حجت الاسلام کریم بیگی نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر هم با بیان اینکه لازمه مدیریت، داشتن توانمندی‌هایی است، افزود: هر مدیری که بخواهد در جمهوری اسلامی مسئولیت داشته باشد باید توانمندی روحی، علمی و روحیه جهادی مبتنی بر بصیرت داشته باشند و از روزمرگی به عنوان آفت مدیریت پرهیز کند. 

ارسال نظرات