خبرهای داغ:
یک مربی تربیتی:

پرورش بُعد روحانی عامل شکوفایی استعداد‌های درونی انسانی است

مربی حلقه صالحین پایگاه حضرت فاطمه الزهرا(س) با اشاره به اهمیت توجه به بعد روحانی انسان، گفت: پرورش بّعد روحانی عامل شکوفایی استعداد‌های درونی انسانی است.
کد خبر: ۹۵۰۵۵۱۳
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

پرورش بُعد روحانی عامل شکوفایی استعداد‌های درونی انسانی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دورهمی صمیمانه حلقه صالحین با موضوع جهاد تبیین با حضور بانوان محله فاطمیه پردیسان در پایگاه فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.
در این دورهمی صمیمانه خانم خسروی به تبیین بعد مادی و بعد ملکوتی فطرت انسان پرداخت و گفت: در عالم ذر و عالم قبل از این دنیا، هر کس و هر چیزی که در این عالم هست، با انتخاب، اختیار و ظرفیت خودشان، نقش خود را انتخاب کرده‌اند.

وی عنوان کرد: وقتی به این دنیا پا گذاشتیم، هر آنچه در عالم ذر بوده را فراموش کردیم ولی خداوند تمام استعداد‌ها را به جسم ما داده تا ما آن‌ها را شکوفا کنیم.

خسروی در ادامه عنوان کرد: هر چه روح ما تربیت شده‌تر باشد، بیشتر از جسم شکوفا می‌شود و بعد روحانی و ملکوتی ما بر بعد مادی ما غلبه پیدا می‌کند، همین پرورش بعد روحانی و ملکوتی ما می‌تواند جسم ما را همان طور که می‌خواهد کنترل کند. مثل چشم برزخی، طی الارض، راه رفتن بر روی آب و غیره.

خسروی افزود: خداوند برای انسان‌ها پیامبران را از جنس خودشان فرستاده تا به ما یادآوری کنند که آن تعهدی را که در عالم ذر به خدا داده‌ایم را فراموش نکنیم و بر آن تعهدمان بمانیم و روح خود را پرورش دهیم.

انتهای پیام / ملایی

ارسال نظرات
آخرین اخبار