بیانیه ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان البرز به مناسبت یوم الله۲۲ بهمن

ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان البرز به مناسبت یوم الله۲۲ بهمن، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۰۵۵۳۱
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان البرز به مناسبت یوم الله۲۲ بهمن، بیانه‌ای صادر کرد. متن کامل بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان البرز به مناسبت یوم الله۲۲ بهمن
بسم الله الرحمن الرحیم

ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و یوم‌الله ۲۲ بهمن مقدمه «أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ» است و ملت ما از این انقلاب سکویی ساخته اند تا خیزش مؤمنانه خود را برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت آماده کنند.

با توجه به تحولات سریع و پی در پی که در دنیا رخ داده است، امت ایران اسلامی به لطف خداوند متعال و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت در بحرانی‌ترین منطقه جهان، از پیچ تاریخی عبور کرده و به قله نزدیک شده و می‌رویم تا در اسفند ماه با حضوری دیگر در پای صندوق‌های رای دوازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، جلوه دیگری از مردم سالاری دینی را در معرض نمایش بگذاریم.

۲۲ بهمن روز میثاق امت قهرمانی است که برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی یک صدا فریاد ((ما اهل کوفه نیستیم --علی تنها بماند)) را سر خواهند داد، شعاری که تفسیر آن با شهادت فرزندان شجاع و دلیر این ملت برابر جهانیان به اثبات رسیده است.

امروز که انقلاب اسلامی دوران بلوغ خود را پشت سر گذاشته و به دوران پختگی رسیده، به ام القرای مظلومان جهان تبدیل شده و حق طلبان جهان با چشم دوختن به امت اسلامی و رهبری ابراهیم گونه اش چشم به روشنایی این مسیر نورانی دارند و دل به دریا می‌زنند.

این روز بزرگ جشن ملتی با اراده، مصمم، با ایمان و متحد است که از پرچم سربلند انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌ها و حوادث تاریخی حفاظت و حراست کرده و گرامی داشته‌اند.

اقشار مختلف بسیجیان استان البرز، همچون ملت قدرشناس ایران بار دیگر همگام با مردم عزیزمان در لبیک به ندای رهبر عزیزمان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور خواهند یافت.

ان شاءالله این حضور باشکوه اقشار مختلف بسیجیان، مقدمه و توشه‌ای خواهد بود، برای جشن سیاسی ملت ایران در ۱۱ اسفند، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که توطئه‌های دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

️ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار