خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم:

نسل جوان در معرض هجمه‌های فرهنگی و عقیدتی دشمنان هستند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با اشاره به برگزاری جشن روزه اولی‌ها، گفت: نسل جوان و نوجوانان در نقطه هدف هجمه‌های فرهنگی و عقیدتی دشمنان قرار دارند.
کد خبر: ۹۵۰۵۷۴۳
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

نسل جوان در معرض هجمه‌های فرهنگی و عقیدتی دشمنان هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ‌امیر جعفری در حاشیه برگزاری جشن روزه اولی‌ها ویژه نوجوانان پسر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، بیان کرد: برگزاری جشن روزه اولی برای پسران و دختران بامشارکت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) جزء اقدامات مؤثر فرهنگی در طول ماه مبارک رمضان بوده است.

وی اضافه کرد: نسل جوان در شرایط کنونی در نقطه هدف تهاجمات فرهنگی دشمنان است که در این بین آشنا ساختن نوجوانان با مفاهیم دینی و عقیدتی دارای ارزش دو چندانی می‌باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم تصریح کرد: برگزاری این جشن در حرم مطهر بانوی کرامت سبب می‌شود تا خاطره خوشی در ذهن و یاد آن‌ها نقش ببند.

جعفری اظهار داشت: در قالب این جشن افزون بر ۶۰۰ روزه اولی پسر با اولویت پسران فعال در مساجد حضور داشتند که در قالب آن برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی به اجرا درآمد.

وی در پایان بیان کرد: نیمه نخست ماه رمضان نیز جشن مشابهی برای دختران روزه اولی برگزار شد و تلاش می‌شود این آیین نورانی در سال‌های آتی نیز استمرار یابد.

ارسال نظرات