خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

امروز جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح امنیت و اقتدار قرار دارد

همدان-استاندار همدان باتاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری در بالاترین سطح امنیت و اقتدار قرار دارد، گفت:  امروز جمهوری اسلامی محوری برای وحدت قدرتمندان آسیا است.
کد خبر: ۹۵۰۵۷۵۰
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

امروز هیچ قدرت خارجی توان مقابله و رویارویی با نیروهای مسلح کشور را ندارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح با بیان اینکه 29 فروردین سالروز فرمان تاریخی امام(ره) در تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: در روزهای آغازین انقلاب که برخی افراد با توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان بر انحلال ارتش تاکید داشتند، امام راحل با هوشیاری و نگاهی ژرف اندیشانه، یک واقعه مهم را در تاریخ ثبت کرد و موجب بقای ارتش شد و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی ارتش را ستون فقرات دفاعی کشور عنوان و بیان کرد: دشمنان به انحلال ارتش دل بسته بودند تا نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند اما با نگاه عمیق امام راحل شاکله ارتش که به یک شاکله مکتبی، مذهبی و مردمی تبدیل شده بود از همان آغازین روزهای انقلاب نشان داده بود که در کنار مردم است، حفظ شد و ستون فقرات دفاعی کشور مستحکم شد.

استاندارهمدان با اشاره به اقدامات اثربخش و افتخارآفرین ارتش در دفاع از کیان نظام و انقلاب و حفظ امنیت و آرامش مردم، تصریح کرد: ارتش در تمام صحنه‌ها و موقعیت‌ها و در فراز و نشیب‌ها در کنار نیروهای مردمی و مسلح همواره جانانه از کیان انقلاب و مردم دفاع کرده است و از این پس نیز ادامه خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه امروز استکبار جهانی در مقابل با نیروی بسیار مقتدر، توانا و با نیروی بازدارنده بالا مواجه است، گفت: امروز هیچ قدرت خارجی توان مقابله و رویارویی با نیروهای مسلح ما را ندارد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح ما با اتحاد و همبستگی در مقابل دشمنان با تمام توان ایستاده‌اند، گفت: اتحاد و انسجامی که به واسطه فرماندهی عزیز و مقتدر کل قوا در نیروهای مسلح ما ایجاد شده در هیچ زمانی از تاریخ به این سابقه وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما به خوبی و مقتدرانه از جایگاه ایران اسلامی و مردم دفاع می‌کنند، افزود: امروز مانورهایی نظامی  کشور دشمنان را به وحشت انداخته است که همه اینها در سایه حکومت اسلامی است که مقتدرانه ابرقدرت‌ها را دچار تزلزل کرده است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری در بالاترین سطح امنیت و اقتدار قرار دارد، یادآور شد:  امروز جمهوری اسلامی محوری برای وحدت قدرتمندان آسیا شده و فروپاشی و اضمحلال قدرت پوشالی استکبار را هر لحظه با طنین بالاتر به ما نوید می‌دهد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با نیروهای مقتدر و توانای خود توانسته امیدی برای مستضعفان جهان باشد آنچنان که در سال‌های اخیر شاهد بودیم در مواجهه و مقابله با دشمنان قسم خورده بشریت سرنوشت ملت‌های منطقه را تغییر داد و آنها را از ذلت نجات داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار