همزمان با 21 فروردین ماه گرامیداشت روز ارتش برگزار شد؛

نمایش تجهیزات، توان و اقتدار نظامی در رژه نیروهای مسلح مشهد + فیلم و عکس

همزمان با 29 فروردین روز ارتش، تازه‌ترین تجهیزات و ادوات نظامی سبک و سنگین در رژه نیرو‌های مسلح مستقر در مشهد مقدس به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۷۵۹
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا در مراسم رژه روز ارتش در مشهد گفت: بهینه سازی تانک‌های T۷۲، توپ‌های ۱۵۵ میلیمتری، نفربر‌های بی تی آر و براق از جمله توانمندی‌های جوانان متخصص نیروی زمینی ارتش است که امروز به نمایش درآمده است.

امیر رضا آذریان افزود: آسمان مشهد امروز شاهد بالگرد کبری بود که مجهز به سیستم دید در شب و افزایش برد موشک از ۲ کیلومتر به ۲۰ کیلومتر است.

وی گفت: امروز جمع شدیم تا روز ارتش را جشن بگیریم، ارتش قبل از انقلاب در کنار مردم و رهبری بود و در تمام دوران پس از انقلاب همچنان حافظ امنیت کشور در مرز‌ها بوده، هست و خواهد بود.

امیر آذریان افزود: امروز ارتش با دریافت تدابیر مقام معظم رهبری توانسته است بعنوان یک نیروی مقتدر در منطقه باشد.

استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: در ابعاد مختلف برای حفظ موجودیت خودمان برای تحقق آرمان‌ها نیاز به قدرت داریم بدون تولید قدرت امکان ندارد ما قادر باشیم از موجودیت خودمان دفاع کنیم و آرمان‌ها محقق نمی‌شود.

یعقوبعلی نظری افزود: در نهضت امام مهم‌ترین شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی بود و برای حفظ این کشور و ملت  و هویت حقیقی در برابر دشمنان نیاز به قدرت داریم.

وی گفت: دشمنان ما را در هر لحظه مورد هدف قرار می‌دهند و برای حفظ کشور و ملت نیاز به زیر ساخت اساسی به نام امنیت داریم و امنیت محصول قدرت است و امروز با جهت گیری‌های دقیق معنوی و تولید توانمندی‌های دفاعی شاهد امنیت پایدار هستیم و این مرهون تلاش همه دستگاه‌ها و مردم در تمام عرصه‌ها است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: امروز با وجود همه مولفه‌های قدرت و تجمیع آن‌ها با هدایت هوشمندانه رهبر معظم انفلاب، ایران در جایگاه ویژه در منطقه قرار گرفته است.

عکس از مبین شریعتمدارایان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها