خبرهای داغ:
در گفتگو با خبرنگار بسیج؛

تشریح برنامه های جهادی حوزه امام حسن مجتبی در اهواز؛ از توزیع کمک های مومنانه تا تهیه وسایل خانه محرومان

برنامه های جهادی و محرومیت زدائی،ویژه نیازمندان به همت حوزه مقاومت بسیج۲شهری،امام حسن‌مجتبی(ع)سپاه ناحیه امام علی(ع)شرق اهوازبرگزارشد.
کد خبر: ۹۵۰۶۰۳۳
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز،

حامد داوودی فرمانده این حوزه با اعلام این خبر گفت:از آنجائیکه یکی از رسالتهای بسیج خدمت همه جانبه در همه زمینه ها از جمله فرهنگی،ومحرومیت زدائی در سطح جامعه است،این حوزه فعالیت‌های گسترده و مفیدی در این راستا انجام داده است.

داوودی گفت:از جمله این فعالیت‌های جهادی ،اهدای تعدادی کولر و یخچال به خانواده های نیازمند،توسط،پایگاه بسیج مسجدآیت الله شفیعی،توزیع ۶۵حواله خرید لباس و پوشاک برای کودکان ونونهالان نیازمند،به ارزش مالی ۳۰۰هزارتومان توسط مجموع پایگاه های این حوزه،اهدای ۲۰۰بسته معیشتی خشکبار توسط پایگاه بسیج شهید عادلی،در مناطق عامری و سخیریه اهواز می باشد.

وی ادامه داد: پخت و توزیع۵۰۰پرس غذای گرم در بین خانواده‌های نیازمند توسط،پایگاه بسیج شهید بهشتی وتوزیع ۵۰۰بسته معیشتی خشکبار به ارزش مالی ۴۰۰هزار تومان توسط گروه جهادی حوزه ۲شهری امام‌حسن مجتبی(ع) می باشد.

 

وی افزود:کلیه پایگاههای مقاومت بسیج این حوزه در تلاشند علاوه بر اجرای همه ماموریتهای،ابلاغی در زمینه های مختلف فرهنگی و جهادی و محرومیت زدائی از همه ظرفیت‌های خود استفاده و بهره برداری نمایند.

 

خبرنگار:هانی خوش بیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار