به همت پویش سفیران آزادی برگزار شد؛

آزادی ۲۰۰ زندانی جرائم غیر عمد در مشهد

رئیس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد گفت: جشن گلریزان آزادی۲۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در ماه ضیافت الهی با عنوان پویش سفیران آزادی به همت این اتحادیه در هتل سی نور این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۶۰۴۴
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ جشن گلریزان آزادی۲۰۰ زندانی جرائم غیرعمد با عنوان پویش سفیران آزادی به همت اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد در هتل سی نور مشهد برگزار شد.

در این مراسم یوسف تقی‌زادگان، رئیس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد، گفت: در سال گذشته بنا داشتیم که در ۲۹ فروردین ماه ۶ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد نماییم که به همت فعالان صنف طلا، جواهر و نقره مشهد این عدد به ۶۵ نفر رسید که ۶ نفر از آن‌ها همکاران خودمان در همین صنف بودند و از آن روز تا امروز که یک سال از آن زمان می‌گذرد ۱۵۰ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شده‌اند.

وی افزود: در اجرای این پویش خانواده مرحوم سیدی از پیشکسوتان صنف طلا، جواهر و نقره مشهد کمک شایانی کردند و قطعاً این اقدام ارزنده هم موجب شادی روح آن مرحوم شده و هم اینکه خوشحالی بسیاری از خانواده‌های چشم‌انتظار را به همراه داشته است.

رئیس طلا، جواهر و نقره مشهد با ذکر این نکته که همکاران این صنف اقدامات موثر زیادی در طول یک سال اخیر داشته‌اند، تاکید کرد: در این مدت ۲ نفر از همکارانمان که پدر و مادر گرامی خودشان را از دست داده بودند هزینه مراسم‌شان را برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اختصاص دادند و یکی دیگر از آن‌ها نیز ۲۹ پابند الکترونیکی تهیه کرد و زندانیان آزاد شده در طلافروشی‌ها مشغول به کار شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها