خبرهای داغ:
گردان ۱۰۶ امام حسین(علیه السلام):

برگزاری دومین محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته

به مناسبت ماه مهمانی خدا دومین محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته، با حضور کلیه نیروهای رسمی و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج درچه ، ناحیه مقاومت خمینی شهر وناحیه مقاومت نجف آباد و گردان ۱۰۶ امام حسین(علیه السلام) در محل امامزاده سید محمد(علیه السلام) خمینی شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۰۶۰۵۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت ماه مهمانی خدا دومین محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته، با حضور کلیه نیروهای رسمی و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج درچه ، ناحیه مقاومت خمینی شهر وناحیه مقاومت نجف آباد و گردان ۱۰۶ امام حسین(علیه السلام) در محل امامزاده  سید محمد(علیه السلام) خمینی شهر  برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۰۶ امام حسین (علیه السلام) درچه گفت: دومین محفل انس با قرآن همراه با برنامه های متنوع فرهنگی، با حضور قاریان برجسته و با حضور نیروهای پایور و وظیفه گردان ۱۰۶ امام حسین(علیه السلام)، در محل امامزاده  سید محمد(علیه السلام) خمینی شهر  برگزار گردید.

این فرمانده افزود: برپایی این محافل و مجالس قرآنی حال و هوایی معنوی به وجود آورده و انتظار می‌رود با تأسی به قرآن کریم، اهل بیت و وصیت هایی که شهدا بر همین اساس تدوین کرده‌اند، بتوانیم در جامعه بیش از گذشته الفت، مهربانی و همدلی در مسیر پیشرفت و توسعه را شاهد باشیم، لذا در همین راستا محفل انس با قرآن با حضور کلیه نیروهای رسمی و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج درچه ، ناحیه مقاومت خمینی شهر وناحیه مقاومت نجف آباد و گردان ۱۰۶ امام حسین(علیه السلام) درچه  همراه با برنامه های متنوع فرهنگی برگزار گردید.

در این برنامه قاری نوجوان برادر رضایی و گروه سرود نورالرضا همه حضار را به فیض رساندند و در پایان برنامه نیز از قاریان این مراسم تجلیل وتقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار