خبرهای داغ:
گردان ۱۰۶امام حسین)علیه السلام(:

برگزاری طرح بصیرت خانوادگی پایوران

با نزدیک شدن به ایام پایانی ماه مبارک رمضان طرح بصیرت خانوادگی پایوران همراه با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر14 امام حسین)علیه السلام( با حضور خانواده های بسیجیان ورزمندگان گردان ۱۰۶امام حسین)علیه السلام( در شهر درچه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۰۶۰۶۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)، با نزدیک شدن به ایام پایانی ماه مبارک رمضان طرح بصیرت خانوادگی پایوران  همراه با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر14 امام حسین)علیه السلام( با حضور خانواده های بسیجیان ورزمندگان گردان ۱۰۶امام حسین)علیه السلام( در شهر درچه برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۰۶امام حسین (علیه السلام) گفت: در منظومه فکری مقام معظم رهبری مدظله العالی ، خانواده از اهمیت خاصی برخوردار است؛ زیرا از نظر ایشان خانواده سالم و سلامت جامعه می‌تواند زیرساخت‌های جامعه سالم ایجاد کند؛ چنانکه فساد جامعه نیز با فساد خانواده گره خورده است. رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی  در قالب پیام، سخنرانی و نوشتار، ویژگی‌های متعددی مانند «قداست»، «صمیمیت»، «معنویت»، «محبت»، «دینداری»و «آرامش» را برای خانواده اسلامی بیان کرده است؛ بدین معنی که اگر خانواده‌ این مؤلفه‌ها را داشته باشد، «خانواده مطلوب» یا «خانواده خوب» به شمار می‌آید، «خانواده خوب یعنی، زن و شوهری که با هم مهربان باشند، با وفا و صمیمی باشند و به یکدیگر محبت و عشق بورزند.» لذا در همین راستا وتقویت کانون گرم خانواده این برنامه با ضیافت افطاری و سخنرانی مسئول محترم حوزه نمایندگی لشگر حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رئسیان با موضوعات  جهاد تبیین و راه حل های خانواده خوب و ایجاد صمیمیت بین خانواده  برگزار گردید.

این فرمانده گردان افزود: حاج آقا رئیسیان از زحمات خانواده ها در ماموریت های لشگر تقدیر وتشکر نمودند، در این برنامه برای کودکان ونوجوانان نیز برنامه های تفریحی ومتنوع انجام گرفت.

این فرمانده گردان در پایان  افزود: در این مراسم هدایایی نیز به فرزندان اهدا  شد.ودر پایان سفره اطعام افطاری برپا گردید و فرمانده گردان ضمن تقدیر وتشکر از زحمات خانواده های پایوران وهمراهی آنها در ماموریت ها ، سلام گرم فرماندهی محترم لشگر به آنان ابلاغ نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار