سردار کرمی:

هدف اصلی دشمن سیاه نمایی و تضعیف باورهای دینی جوانان است

زنجان _ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمن با سیاه نمایی درصدد ناامیدی جامعه است، گفت:امروز دشمن باور های دینی و اعتقادی جوانان را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۹۵۰۶۱۱۰
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

هدف اصلی دشمن سیاه نمایی و تضعیف باورهای دینی جوانان است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ آیین تکریم و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه زنجان با حضور آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و مسئولان این نهاد در سالن اجتماعات نور برگزار شد.

در این مراسم سردار کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اظهار داشت: از زمان ائمه همیشه نبرد بین دو جبهه حق و باطل بوده و خواهد بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این درگیری به صورت جنگ ترکیبی از سوی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جنگ ترکیبی همواره جاری است، افزود: سال گذشته اوج این فتنه بود، اما با هماهنگی مسئولان و همراهی مردم همیشه در صحنه، چشم دشمنان را کور کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: عنایت خداوند، فرماندهی رهبری، وحدت نیرو‌های نظامی و حضور مردم در صحنه همواره رمز پیروزی ما بوده است.

وی بیان کرد: بسیج همواره در تمام صحنه‌ها حاضر بوده، اما باید در صحنه‌های فرهنگی مجاهدت‌های فراوانی کنند، زیرا دشمنان ایمان، اعتقادات و باور‌های دینی مردم بخصوص جوانان را مورد هدف قرار داده است و هدف دشمنان اسلام زدایی است.

سردار کرمی گفت: دشمنان تلاش می‌کنند خدمات نظام را سیاه‌نمایی کرده و مردم را ناامید کنند بنابراین لازم است بسیجیان در این زمینه برنامه‌های برای خنثی کردن فتنه‌هایی دشمنان داشته و روشنگری کنند و برای ارتقاء بصیرت سیاسی و اعتقادی تلاش مضاعف داشته باشند.

آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان نیز در این مراسم با اشاره به فرمایشات امام (ره) که فرمودند نگهداری و پاسداری انقلاب از انجام انقلاب سخت‌تر است، گفت: برای پاسداری از انقلاب اسلامی ۲۲۰ هزار شهید تقدیم نظام شده که با خون خود حافظ انقلاب بودند.

وی با بیان اینکه ما در مقابل خون شهدا مسئول هستیم، افزود: در مقابل فتنه دشمنان در سال گذشته مسئولان با هماهنگی خوش درخشیدند، اما درخشش بیشتر با نیرو‌های بسیج و حضور فعال مردم در صحنه بود.

در ادامه حجت‌الاسلام موسوی نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه اگر سپاه نبود کشور نبود، گفت: امام (ره) بر بازوان پاسداران بوسه زدند.

وی افزود: سپاه در دفاع از کیان نظام با جان، خون و مال خود راه را ترسیم و تایید کرده است.

حجت‌الاسلام موسوی بیان کرد: در جنگ ترکیبی و فتنه سال گذشته، سپاهیان وارد میدان شده و با دفاع از کیان نظام، چشم فتنه را کور کردند.

در این مراسم با تجلیل از خدمات سرهنگ محسن سهندی، سرهنگ محمدعلی نجفی‌راد به عنوان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زنجان منصوب شد. 

ارسال نظرات