استاندار زنجان:

اهتمام مضاعف آموزش و پرورش در تبیین مسائل حجاب و عفاف

زنجان _ استاندار زنجان گفت: با توجه به اینکه آموزش و پرورش مهم ترین رکن را در حوزه اجتماعی دارد باید در تبیین مسائل حجاب و عفاف اهتمام بیشتری داشته باشد.
کد خبر: ۹۵۰۶۱۲۴
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

اهتمام مضاعف آموزش و پرورش در تبیین مسائل حجاب و عفاف

 به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، محسن افشارچی درجلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: آموزش و پرورش مهم ترین رکن را در حوزه اجتماعی دارد و لازم است در تبیین مساله حجاب و عفاف اهتمام بیشتری داشته باشد.


وی با یادآوری مشکل پیش آمده در پرداخت حقوق معلمان در پایان سال گذشته، بیان کرد: با پیگیری های انجام شده و ترمیم‌های انجام شده معوقه سال گذشته فرهنگیان پرداخت شد.


استاندار زنجان، به اهمیت و نقش پررنگ آموزش و پرورش در مسایل اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: معوقه و پرداختی ها در موضوع رتبه بندی معلمان ۲۵ هزار میلیارد تومان بود که دولت با تمام فشارهای مالی مسوولیت پرداخت را پذیرفته و آن را انجام داد.


وی به ضرورت فراهم کردن زمینه حضور و نقش آفرینی هر چه بیشتر اولیا در مدارس تاکید کرد و گفت: افزایش اعتماد بین مردم و حاکمیت از وظایف آموزش و پرورش است و نقش آفرینی هر چه بیشتر اولیا در مدارس می تواند اتفاقات مثبتی را رقم بزند و نباید حضور اولیا صرفا به جلسات اولیا و مربیان باشد.


افشارچی افزود: آموزش و پرورش مهمترین رکن را در حوزه اجتماعی دارد و در حال حاضر هدفی که دشمن در قالب حجاب نشانه گرفته بیشتر دبیرستانی‌ها و دانشجویان ما هستند که آموزش و پروزش در مدارس نقش پررنگی در تبیین مسایل حجاب و عفاف دارد و باید در این زمینه اهتمام بیشتری کند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار