فرمانده سپاه ناحیه فامنین:

ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها ارتش مکتبی جهان است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت :ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها ارتش مکتبی جهان است که با تقویت روحیه انقلابی و پررنگ کردن مکتب در بین ارزش‌های دیگر ارتقای چشمگیری در این زمینه داشته است.
کد خبر: ۹۵۰۶۱۷۶
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

سرهنگ هادی ربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران و تبریک روز ارتش اظهار کرد: بصیرت انقلابی و سیاسی ارتش در همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی ایران  در ۱۹ بهمن ماه سال ۵۷ در دیدار همافران ارتش با حضرت امام رحمت الله علیه بروز و ظهور پیدا کرد .

وی گفت: ارتش قهرمان با تقدیم شهدای گرانقدری همچون شهیدان بابایی، دوران، کشوری و... این بصیرت و مکتبی بودن را استمرار بخشید و با ترور مظلومانه شهیدان قرنی و صیاد شیرازی این ویژگی را به اثبات رساند.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها ارتش مکتبی جهان است که با تقویت روحیه انقلابی و پررنگ کردن مکتب در بین ارزش‌های دیگر ارتقای چشمگیری در این زمینه داشته است.

وی عنوان کرد: به لطف خداوند متعال و تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا هم اکنون ارتش جمهوری اسلامی ایران یک نیروی مسلح مکتبی توانمند و پرقدرت در منطقه است که با هم افزایی با نیروهای مسلح دیگر می توانند حرکت دشمن را آخرین حرکت و پشیمان کننده برای هر متخاصمی قرار دهند.

 

انتهای پیا

ارسال نظرات
آخرین اخبار