خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه:

سپاه و پاسداران خار چشم جبهه استکبار است

امام جمعه زیرکوه گفت: سپاه و پاسداران خار چشم جبهه استکبار است و الگوی پاسداران باید سردار سپهبد شهید سلیمانی باشد، سلیمانی مبارز واقعی با نفس خود بود و خود را وقف جهان اسلام کرده بود و شهادتش بیشتر لرزه بر اندام دشمن انداخته و این به معنی حیات طیبه است.
کد خبر: ۹۵۰۶۴۱۴
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، امام جمعه زیرکوه صبح امروز به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران میزبان پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صباغیان در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، بیان داشت: پاسداری یک حقیقت ارزشمند است و هر انسانی باید همواره پاسدار هویت خود باشد و پاسداران انقلاب اسلامی ابتدا پاسدار هویت خود هستند و بعد پاسدار اسلام، قرآن و نگهبان انقلاب هستند.

وی همچنین حاضرین در جلسه را توصیه به تقوا کرد و افزود: از خودسازی نفس خودمان و خودسازی برای خدمت به مردم غافل نشویم.

صباغیان در ادامه خاطرنشان کرد:سپاه مولود مبارک انقلاب است و پاسداران حقیقتا حزب الله و درحال حفاظت از اسلام ناب هستند.
وی خاطرنشان کرد: باتوجه به خدمات ارزنده سپاه، رهبری معظم انقلاب پاسداران را دوست دارند و مردم هم پاسداران را دوست دارند اگرچه که دشمنی دشمنان این را ثابت کرده است.

امام جمعه زیرکوه بیان کرد: سپاه و پاسداران خار چشم جبهه استکبار است و الگوی پاسداران باید سردار سپهبد شهید سلیمانی باشد، سلیمانی مبارز واقعی با نفس خود بود و خود را وقف جهان اسلام کرده بود و شهادتش بیشتر لرزه بر اندام دشمن انداخته و این به معنی حیات طیبه است.

وی ادامه داد: تکلیف امروز فرزندان انقلاب این است که باید هشت میلیون جوان انقلابی مومن تربیت شوند؛ و هدف نظام و انقلاب اسلامی ایران تمدن سازی است و برای تمدن سازی باید افق نگاه ما وسیع باشد.
حجت الاسلام صباغیان با بیان اینکه امید رهبری به سپاه، حوزه علمیه و نیرو‌های دلسوز انقلاب است گفت: هیچ عملی بالاتر از عبادت خدا و بهتر و برتر از خدمت به خلق نیست.

امام جمعه زیرکوه با تقدیر و تشکر از زحمات پاسداران، اعلام آمادگی کرد که در جلساتی که توسط سپاه برگزار می‌شود همواره حضور پیدا کند.

وی تاکید کرد: در موضوع امربه معروف و نهی از منکر و خصوصا حجاب و عفاف، جهاد تبیین و امید آفرینی، تلاش بیشتری نیاز است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها