112 بسته مواد غذایی بین اقشار نیازمند توسط جهادگران بسیجی در بم پشت توزیع شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان، جهادگران حوزه مقاومت شهید سجاد بخش بم پشت 112 بسته غذایی در بین نیازمندان بخش مرزی بم پشت توزیع کرد.
کد خبر: ۹۵۰۶۴۴۰
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، پاسدار سیروس سیدزاده، سرپرست حوزه مقاومت شهید سجاد بم پشت گفت: پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و رزمایش کمک مومنانه، این بسته ها شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، مرغ و... که ارزش هر سبد کالا 8 میلیون و پانصد هزار ریال است.

سیدزاده در ادامه افزود: توزیع بسته های معیشتی در چندین مرحله انجام شده است و به مناسبت ماه مبارک رمضان، 112 بسته معیشتی در بین نیازمندان و مستمندان شناسایی شده در روستاهای جمیلی، مارزه، نی رهی، عروس جاهی، ناگ پهن و میدان توزیع شد.

وی اضافه کرد: تلاش در راه رضای خدا و خدمت به محرومین و نیازمندان امری ارزشمند و پسندیده است که امید است این حرکت پربرکت ادامه‌دار باشد و بتوانیم این سنت حسنه را نیزگسترش دهیم.

سرپرست حوزه مقاومت بسیج شهید سجاد بم پشت از خیرین و نیکوکاران درخواست کرد: در این ایام با کوچک شدن سفره نیازمندان با کمک‌های انسان دوستانه خود حوزه مقاومت بسیج را در جهت یاری رسانی به محرومین واقعی مساعدت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار