خبرهای داغ:
حجت الاسلام احمدی:

بزرگترین و مهمترین درس ماه رمضان عبودیت و بندگی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۲۹ سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: اگر بخواهیم بین درسهای ماه مبارک بهترین و کاملترین درس را انتخاب کنیم درس عبودیت و بندگی است.
کد خبر: ۹۵۰۶۴۵۱
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حامد احمدی در آیین اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان لشکر ۲۹ سپاه حضرت نبی اکرم (ص) که با حضور کارکنان در حسینیه شهدا برگزار شد، ضمن تقدیر از عوامل برگزاری برنامه های ماه رمضان، اظهار کرد: اگر بخواهیم بین درسهای ماه مبارک بزرگترین، بهترین و کاملترین درس را انتخاب کنیم درس عبودیت و بندگی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۲۹ حضرت نبی اکرم (ص) افزود: رمضان ماه بهره‌مندی از چشمه‌های فیض الهی، ماه طهارت، تصفیه و پاکیزگی روح، ماه مواسات، کرامت و بازگشایی درهای رحمت خداوند به سمت بندگان و اوج‌گیری معنویت و اطاعت و بندگی خداوند است. ماه آگاهی بیشتر از حقایق هستی که این هدف در سایه نور تلاوت قرآن و تدبر در آن به دست می‌آید.

وی افزود: خدای رحمان را به شکرانه بهار قرآن سپاس می‌گوییم که بار دیگر ما را در ضیافت خود مهمان ساخت تا از بهترین فرصت برای به دست آوردن کمال و معنویت بهره‌مند شویم.

حجت الاسلام احمدی عنوان کرد: روزه جلا دهنده ای برای روح و جسم است تا انسان را برای هدف اصلی و نهایی خود  یعنی لقاءالله آماده کند و  خداوند ماه مبارک رمضان را همچون تلنگری برای بندگانش قرار داده تا  روح و جسم را از آلودگی ها پاک و غبار دل را شستشو دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۲۹ حضرت نبی اکرم (ص) در خاتمه با بیان اینکه  اگر فرد مسلمان به بزرگی و عظمت این ماه مبارک آگاه بود برای لحظه ای از عبادت خداوند غافل نمی ماند، گفت: بر همگان لازم است تا در این ماه پر خیر و مغفرت در راستای تقدیم صدقات برای نیازمندان، تحکیم اخوت و تزکیه ی نفس بیش از پیش تلاش کنیم.

ارسال نظرات