خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه ولایت است/ سپاه مظهر ایمان و بصیرت و ولایتمداری است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه ولایت است، گفت: سپاه مظهر ایمان و بصیرت و ولایتمداری است.
کد خبر: ۹۵۰۶۵۵۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

حجت‌الاسلام الیاس نجاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: بزرگ‌ترین امتیاز و شاخصه اصلی سپاه پاسداران، این است که سپاه مولود انقلاب است.

وی با بیان اینکه سرآغاز سپاه، انفاس قدسیه عارف سیاستمدار حضرت امام خمینی (ره) است، گفت: این مرد الهی بنای مبارک این سازمان مقدس را توسط انسان‌های دارای  قلوب مطهر و نورانی پایه‌گذاری کردند، مردانی که جز عظمت و پیروزی اسلام و قرآن و ولایت هدفی نداشتند و همه هستی خود را تقدیم این صراط مستقیم کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به آیه 108 سوره توبه عنوان کرد: به جرأت می‌توان گفت تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون تأسیس مسجد قبا است، بنیانی که از روز نخست بر پایه تقوا و معنویت تأسیس و پایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه ولایت است، ادامه داد: تأسیس سپاه پاسداران سرآغاز و نویدبخش مسیری الهی است که انتهای آن، سریان و جریان نور ولایت در جان‌ها و دل‌های همه انسان‌ها است.

نجاری با بیان اینکه سپاه مظهر ایمان و بصیرت و ولایتمداری است، افزود: الحمدلله این شجره طیبه و بنیان مقدس و این اندیشه الهی با هدایت‌های آسمانی فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (دام ظله العالی) در اقصی نقاط عالم در حال ریشه دواندن است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واژه مقدسی است که سربازان دین خدا، سربازان قرآن کریم، سربازان ولایت و ایران اسلامی و عزیز را در خود جمع کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی معدن مردان بزرگی است که طالب طهارت و پاکی هستند، مردانی الهی که هدف نهایی آنها اعتلای اسلام ناب در سراسر جهان و تلاش برای حذف و از بین بردن مساجد ضرار و هر مکان و فردی است که بنیان آن بر کفر و ظلم و استکبار است.

وی ابراز کرد: به لطف خداوند منان، سربازان ولایت در این چهل و اندی سال با تکیه بر بصیرت دینی و سیاسی و اطاعت محض از ولی فقیه، تبدیل به الگویی تمام عیار به انسانهای حق طلب و آزادی خواه جهان شده اند، چرا که ولایتمداری تنها رمز پیروزی سپاه در همه عرصه‌های خدمت به اسلام و مسلمین است و عمل به این اصل اساسی، برکات الهی را در مسیر خدمت به خلق الله به همراه آورده است.

نجاری با بیان اینکه «پاسداران سید علی» رهرو مکتب سیدالشهدا حضرت امام حسین (ع) و دانشجوی دانشگاه عاشورا هستند و شهادت را بالاترین سعادت می‌دانند، گفت: به امید روزی که بیرق برافراشته «اسلام ناب» توسط فرمانده معظم کل قوا، رهبر فرزانه و حکیم و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز به دستان مبارک حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) سپرده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار