خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار خبر داد

برگزاری کارگاه‌های تربیتی به همت قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار

همدان- مسئول قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار از برگزاری کارگاه‌های تربیتی به صورت ماهانه با حضور حجت‌الاسلام حسینی یمین در شهرستان بهار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۶۵۷۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

زهرا قروه ای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار اظهار کرد: همزمان با روزهای پایانی‌ ماه مبارک رمضان دومین همایش قرارگاه فرهنگی بشری با عنوان «بیت النور» با حضور ۱۵۰ نفر از دختران جوان و ۱۰ نفر از حافظان قرآن کریم به همراه مادران خود با همکاری مدارس دخترانه و مدیریت و معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهار در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) مسجدالنبی (ص) شهر بهار برگزار شد.

وی افزود: این دورهمی قرآنی با هدف انس بیشتر با قرآن کریم و جذب دختران به قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی و با حضور حجت‌الاسلام سید محتبی حسینی یمین همراه با پرسش و پاسخ قرآنی و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع صورت گرفت.

مسئول قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار ادامه داد: همچنین این محفل نورانی با اجرای برنامه‌های قرآنی و متنوع از جمله اجرای گروه همخوانی دختران مرآت، دعای فرج و قرائت قرآن توسطعلیرضا رحمانی قاری ممتاز کشوری و اجرای مسابقات قرآنی، قرعه کشی و... همراه بود.

وی گفت: همچنین در این محفل حجت‌الاسلام حسینی یمین با قرائت چند آیه از کلام الله مجید و با تفسیر آن با موضوع مرتبط با خانم‌ها و دختران، عفاف و حجاب و ارزش زن در جامعه و خانواده، با دختران قرآنی در راستای اجرای مسابقات قرآنی پرسش و پاسخ داشت و به برگزیدگان مسابقه هدایایی اهدا شد.

قروه‌ای برگزاری کارگاه‌های تربیتی به صورت ماهانه را با حضور حجت‌الاسلام حسینی یمین از برنامه‌های سال جاری قرارگاه فرهنگی بشری عنوان کرد و گفت: طی سال جاری برنامه‌های شاد و متنوعی را برای دختران جوان خواهیم داشت و دیگر برنامه‌های فرهنگی، اردویی، قرآنی را داریم که در سطح شهرستان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات