خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان‌های رزن و درگزین:

سربازی تمرینی برای مسئولیت پذیری جوانان در عرصه‌های مختلف است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان‌های رزن و درگزین گفت: سربازی تمرینی برای مسئولیت پذیری جوانان در عرصه‌های مختلف زندگی اجتماعی است.
کد خبر: ۹۵۰۶۵۷۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ فرهاد شیرزاد در ضیافت افطاری سربازان در سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان‌های رزن و درگزین به بیان اهمیت نقش و جایگاه سرباز و خدمت سربازی پرداخت و  ضمن تقدیر از زحمات سربازان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: سربازی تمرینی برای مسئولیت پذیری جوانان در عرصه‌های مختلف زندگی اجتماعی است.

وی افزود: خدمت سربازی با وجود سختی‌ها و مشکلات، لحظات شیرین و لذت بخش فراوانی دارد و محیط سربازی تمرینی برای مسئولیت پذیری جوانان در عرصه‌های سخت و دشوار زندگی اجتماعی است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان‌های رزن و درگزین در ادامه با اشاره به احادیث دینی متعدد در رابطه با نگهبانی در راه خدا، سربازان را حافظان امنیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: طبق حدیث پیامبر(ص) یک شب نگهبانی دادن در راه خدا برتر است از هزار شبانه روز که شب‌هایش به عبادت و روزهایش به روزه داری سپری شود و سربازان با انجام وظایف و مسئولیت‌های مختلف از جمله نگهبانی و حراست، حافظان امنیت اجتماعی امروز جامعه ما هستند.

وی در ادامه هدف از انقلاب اسلامی را زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) خواند و سربازان را زمینه‌سازان ظهور آن حضرت دانست و از سربازان خواست خالصانه و با نیت پاک در راستای زمینه‌سازی تلاش کنند.

شیرزاد سپاه را یکی از پاک‌ترین نهادها که بر پایه خون شهدا ساخته شده است، عنوان کرد و گفت: نهال انقلاب اسلامی به وسیله خون شهدا تبدیل به درخت تنومند شده که توانسته در مقابل استکبار جهانی از جمله آمریکا ایستادگی کند و همین امر سبب ایجاد دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن در راستای آسیب زدن از طریق جنگ نرم و تغییر نگرش فکری و ذهنی سربازان نسبت به خدمت مقدس سربازی شده است.

وی در ادامه مجموعه سپاه را یک مجموعه پاک که در آن امورات تربیتی انجام می‌شود، دانست و افزود: دو سال زمان سربازی بسیار ارزشمند است بنابراین تلاش کنید ضمن انجام خدمت مقدس سربازی از هر فرصتی در این دو سال برای مهارت افزایی و افزایش سطح دانش خود برای رسیدن به شخصیت اجتماعی موفق استفاده کنید.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان‌های رزن و درگزین در ادامه هدف از آفرینش انسان را رسیدن به بندگی و عبودیت الهی دانست و جوانی را فرصت مناسبی برای رسیدن به این هدف عنوان کرد و از سربازان خواست که از راه‌های مختلف دینی از جمله نماز با طمانینه و احترام به پدر و مادر و تلاش برای جلب رضایت الهی و رسیدن به این هدف تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار