امام جمعه ساوه در گفتگو با خبرگزاری بسیج؛

دشمن بهتر از دوست عظمت سپاه می شناسد

امام جمعه ساوه گفت: امروز دشمن بهتر از دوست عظمت سپاه را شناخته است.
کد خبر: ۹۵۰۶۵۹۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

حجت الاسلام والمسلمین جعفر رحیمی، امام جمعه ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ساوه درخصوص سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه شجره طیبه‌ ای است که با خون شهدا آبیاری شده و  مجموعه‌ای است که وجودش امروز برای کشور و ملت ایران و همه هدف‌های والایی که این ملت برای خودش ترسیم کرده، ضروری و لازم است.
وی افزود: این نهاد مقدس طی ۴۴ سال گذشته همواره منشأ خدمات و برکات فراوان بوده و در عرصه اقتصادی، سازندگی، نظامی، امنیتی و فناوری‌های علمی و دفاعی حرف اول را می‌زند؛ امروز دشمن بهتر از دوست عظمت سپاه را شناخته و به درستی دریافته که اگر در همه این سال ها، سیاست‌ها و راهبرد‌های آن برای متوقف ساختن حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی با شکست مواجه شده است، سپاه پاسداران و مردمی بودن آن از جمله عوامل اصلی تحمیل این ناکامی‌ها به آن‌ها بوده است.
امام جمعه ساوه تصریح کرد: چهار عامل مهم معنویت، بصیرت، ولایت مداری و زمان شناسی و وظیفه شناسی رمز موفقیت سپاه است، لذا دشمن همیشه یک طرفِ نوک پیکان مسمومش به طرف سپاه و نهاد‌های انقلابی و ارزشی است.
حجت الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد: امروزه هم جریانات وابسته یا انحرافی هستند که هم نوا با دشمن پروژه سپاه هراسی را از بیرون اقتباس کرده و به داخل توسعه داده اند و ناجوانمردانه اقدامات سپاه را در عرصه‌های متعدد به زیر سوال می‌برند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات