فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت

در این پیام آمده است: چه بسیار انسان‌های آزاده و بزرگواری همچون سردارسلیمانی در کسوت مقدس پاسدار، برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های میهن اسلامی جان خود را خالصانه فدا نمودند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکردند.
کد خبر: ۹۵۰۶۷۲۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد درپیامی دوم اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
واعدوالهم ماستطعتم من قوه
دوم اردیبهشت یادآور دلاورمردی و جانفشانی‌های مجاهدانی است که با تکیه به پروردگار متعال و سرلوحه قرار دادن مکتب حسینی در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خود گذشتگی نشان داده و ایثارگری را به معنای واقعی کلمه محقق ساختند.
این روز تداعی کننده تشکیل مردمی‌ترین نهاد انقلابی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد؛ نهادی که بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه‌های مختلف در صحنه حاضر شد و به عنوان دستگاه امنیت ساز نقش خود در دفاع از امنیت و انقلاب را دوشادوش سایر نهاد‌ها به خوبی ایفا کرد تا جایی که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود.»
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از بازوان قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همواره در حفظ تمامیت ارضی، عزت، استقلال و آزادی کشور با تمام وجود خالصانه با تمام وجود مجاهدت نموده است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی الهی و برآمده از متن خواست‌های انقلابی ملت و محصول اندیشه بلند امام راحل در حفظ ارزش‌های انقلابی و پشتیبانی از امت‌های مظلوم و نهضت‌های استکبار ستیز جهانی است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اسوه‌های ولایتمدار و آزادمردان بسیاری را در دامان خود پرورانده و تقدیم انقلاب کرده است که هر کدام به مانند کتابی، غنی و سرشار از فضائل اخلاقی و معنوی هستند و به الگوی بی بدیل ایثار، شجاعت، جوانمردی و دلاوری برای جوانان کشورمان تبدیل شده اند.
چه بسیار انسان‌های آزاده و بزرگواری همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کسوت مقدس پاسدار، برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های میهن اسلامی جان خود را خالصانه فدا نمودند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکردند.
اینجانب سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان پرتلاش و پاسداران خدوم و ایثارگر سپاه شهرستان بهاباد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و توفیق روزافزون خادمان این عرصه، تحت فرماندهی حکیمانه مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام‌خامنه‌ای عزیز (مد ظله‌العالی) از بارگاه ربوبی خواستارم.
سرگرد پاسدار محمدرضا قاسمی بهابادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار