امام جمعه یاسوج:

دشمن پشت ماجرای بی حجابی است / مسئولان مهار تورم را در دستور کار قرار دهند

آیت الله حسینی با انتقاد از وضعیت گرانی در بازار  گفت: مسئولان باید برنامه ریزی های لازم برای مهار تورم را در دستور کار قرار دهند .
کد خبر: ۹۵۰۶۷۶۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، همزمان با فرا رسیدن ماه شوال و پایان ماه ضیافت الهی، نماز باشکوه عید سعید فطر  ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح امروز با حضور مردم مؤمن و ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور اقامه شد.
نماز عید سعید فطر امروز با حضور اقشار مختلف مردم مومن و خداجوی شهر یاسوج به امامت آیت الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در بلوار شهید سلیمانی این شهر برگزار شد.
آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با تبریک این عید به مردم استان گفت: تقوا مایه سعادت دنیا و آخرت و باعث آرامش و امنیت می‌شود. هر ثروت و نام و نشانی وجود داشته باشد، اما پایانش جهنم باشد ارزشمند نیست.
نماینده، ولی فقیه اظهار داشت: باید شاکر باشیم در سرزمین اسلام زندگی می‌کنیم.
امام جمعه شهر یاسوج در ادامه با اشاره به اینکه حفظ اصالت انسان و انسانیت تقوی است و خروج از این مسیر مجازات اخروی دارد گفت: کسانی که اهل تقوی، نماز و روزه نیستند، مجازات سختی در انتظار آن‌ها است.
وی به مسئله حجاب اشاره و تاکید کرد: دشمن پشت ماجرای بی حجابی است. دشمن می‌داند در سایه حجاب و حیا انسان به خدا نزدیکتر و انسجام اسلام حفظ می‌شود، بنابرین باید این موضوع رعایت شود.
حسینی گفت: باید افتخار کنیم که این غیرت را داریم و بهشت خدا در انتظار کسانی است که غیرت الهی دارند.
آیت الله حسینی در پایان با اشاره به حرام بودن اسراف گفت: مردم باید درست مصرف کردن به ویژه در زمینه استفاده از منابع انرژی را در دستور کار قرار دهند.

ارسال نظرات