مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بهار خبر داد

انتخاب ۳ اثر برگزيده پوستر و گرافیک هنرمند بهاری در جشنواره کشوری «به سوی خدا»

همدان-مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بهار از انتخاب سه اثر برگزيده پوستر و گرافیک هنرمند بهاری در جشنواره کشوری «به سوی خدا» خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۶۷۷۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
انتخاب ۳ اثر برگزيده پوستر و گرافیک هنرمند بهاری در جشنواره کشوری «به سوی خدا»

سرهنگ محسن یگانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: سه اثر برگزيده پوستر و گرافیک سمانه رهنما مسئول انجمن کارگروه هنر تجسمی کانون بسیج هنرمندان شهرستان بهار در جشنواره کشوری «به سوی خدا» انتخاب شد.

وی عنوان کرد: جشنواره پوستر و گرافیک «به سوی خدا» با محوریت ترویج فرهنگ نماز در سال ۱۴۰۰ به صورت کشوری به میزبانی استان اردبیل برگزار شد که در این جشنواره سرکار خانم سمانه رهنما مسئول انجمن کارگروه هنر تجسمی کانون بسیج هنرمندان شهرستان بهار تنها هنرمندی بود که در این دوره با ارسال سه اثر از استان همدان، حائز رتبه برتر شدند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بهار بیان کرد: همچنین مراسم افتتاحیه نمایشگاه پوستر و گرافیگ با عنوان «به سوی خدا» اثر ۲۱ هنرمند سراسر کشور به همت مسئول کارگروه انجمن هنرهای تجسمی کانون بسیج هنرمندان شهرستان بهار و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با محوریت ترویج فرهنگ نماز و در راستای اعتلای کلام الله و تشویق جوانان به سوی نماز در فرهنگسرای آیت الله بهاری(ره)شهر بهار برگزار شد.

وی گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته از ۲ تا ۸ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای آیت الله بهاری(ره) برپا شده است و عموم مردم شهرستان می‌توانند در ساعات اداری به فرهنگسرای آیت الله بهاری(ره)شهر بهار مراجعه کرده و از نمایشگاه بازدید کنند.

یگانه از همت و تلاش مسئول کارگروه هنر تجسمی کانون بسیج هنرمندان شهرستان بهار و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار برای برپایی این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار