خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج زکیه شهرستان بهار خبر داد

اجرای فعالیت‌های جهادی با عنوان «با کار جهادی بن بست‌ها می‌شکند» در روستای کریم آباد

همدان-فرمانده پایگاه مقاومت بسیج زکیه بهار گفت: فعالیت‌های جهادی پایگاه در سال جاری با عنوان «با کار جهادی بن بست‌ها می‌شکند» در روستای کریم‌آباد آغاز شده است و در ماه رمضان نیز ادامه داشت.
کد خبر: ۹۵۰۶۹۲۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

ماه منیر امیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: عید فطر فقط یک عید نیست؛ بلکه عید اهل تسلیم و عید روزه دارانی است که با موفقیت وظیفۀ بندگی خودرا دراین ماه انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های جهادی پایگاه در سال جاری با عنوان «با کار جهادی بن بست‌ها می‌شکند» در روستای کریم‌آباد آغاز شده است و خدا را شاکریم که در ماه رمضان این فعالیت‌ها ادامه داشت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج زکیه شهرستان بهار گفت: از فعالیت‌های جهادی این ماه تهیه و اهداء ساعت دیواری به مسجد و حسینیه روستا به همت خیرین پایگاه زکیه بود که به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر صورت گرفت.

وی ادامه داد: همچنین با همت و کمک بسیجیان پایگاه فعالیت‌های جهادی پایگاه همچنان ادامه دارد، و به مناسبت فرا رسیدن عیدفطر، چند دست لباس نو برای خانواده‌های نیازمند به همت خیرین پایگاه زکیه روستای کریم آباد تهیه و اهدا شد.

امیدی به حضور پرشور بسیجیان در اجرای برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان اشاره‌ کرد و گفت: طی یک ماه روزه داری بسیجیان پایگاه در اجرای برنامه‌های مناسبتی حضور بسیار پررنگی داشتند.

وی افزود: برنامه‌های اجرایی طی ماه رمضان شامل ختم ۳۰ جزء قرآن کریم، قرائت دعای جامعه کبیر و فرج، اهدای هدیه به نوجوانان و حافظان قرآنی، سخنرانی روزانه و نشست‌های اخلاقی و بصیرتی با حضور امام جماعت روستا برای بسیجیان، برگزاری مراسم شب‌های قدر با همکاری پایگاه و همچنین شرکت بسیجیان و اهالی روستای کریم آباد در اقامه نماز عید فطر بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار