فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام؛

۱۱۰ دندانپزشک به بیش از یک هزار مددجوی نهاد‌های حمایتی در ایلام خدمات رایگان ارائه می دهند

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: حضور گروه جهادی الکفیل در ایلام و ارائه خدمات دندانپزشکی به مددجویان، یک کار پر اثر، بی منت و جهادی است، گفت: در برنامه ریزی انجام شده یک هزار و ۱۰۰مددجوی نهاد‌های حمایتی استان از خدمات دنداپزشکی رایگان بهره مند می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۰۶۹۷۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹



به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی، در حاشیه بازدید از اردوی جهادی درمانی قرارگاه جهادی الکفیل در شهر ایلام، اظهار کرد: در ایام عید سعید فطر، عید همه مسلمانان جهان شاهد حضور اردوی جهادی درمانی قرارگاه جهادی الکفیل هستیم که به دعوت بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمومنین (ع) استان با مشارکت همه جانبه دانشگاه علوم پزشکی، پای کار بودن مدیرکل کمیته امداد و همکارانشان و سیار دستگاه‌های حمایتی و اجرایی در استان ایلام حضور پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی، در یک برنامه ریزی دقیق و مدون خدمات دندانپزشکی به مددجویان که، ولی نعمت انقلاب اسلامی هستند ارائه می‌شود، افزود: در برگزاری این اردوی جهادی و ارائه خدمات به نیازمندان و مددجویان، همه بسیجی وار و جهادی پای کار هستند، گروه جهادی الکفیل با مسئولیت جنای آقای عبدالملکی در فصول مختلف از جمله اربعین حسینی خدمات ارزنده‌ای را به استان ارائه کرده و جهادوارانه پای کار هستند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با تاکید بر اینکه در این اردوی جهادی، بیش از یک هزار نفر و ۱۰۰ از مددجویان برای ارایه خدمات دندانپزشکی ویزیت می‌شوند، گفت: در این اردوی جهادی، خدمات کامل دندانپزشکی از جمله عصب کشی و کشیدن دندان ارائه می‌شود و ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی در قالب اردوی جهادی درمانی راه اندازی شده است.

خدمات دهی ۱۱۰ دندانپزشک به یک هزار مددجوی نهاد‌های حمایتی در ایلام

سردار شاکرمی با تاکید بر اینکه برگزاری این اردوی جهادی، یک کار جهادی، زود بازده، پر اثر، بی منت و مبارک با مشارکت مجموعه‌های مرتبط به همت بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی است، گفت: اگر پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی، کیمته امداد، نهاد‌های حمایتی، ستاد اجرایی فرمان امام راحل، هلال احمر، نبود این کار پر اثر در این بازه زمانی اندک انجام نمی‌شد و این اردوی جهادی، یک کار کم نظیر، پربازده و تاثیرگذار است.

وی بیان کرد: خدمات این اردوی جهادی به طور مستقیم برای محورمین جامعه است، همانگونه که امامین انقلاب اسلامی تاکید کرده اند، این حرکت قابل تقدیر از است و از کادر پزشکی، دنداپزشکان، عوامل اجرایی که از ۱۰ ستان کشور در ایلام حضور پیدا کرده اند قدردانی می‌کنیم.

مشارکت ۱۸۰ دندانپزشک، دستیار دندانپزشک و عوامل اجرایی در اردوی جهادی درمانی دندانپزشکی

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز در این بازدید اظهار کرد: اردوی جهادی درمانی با همت دانشگاه عاوم پزشکی استان و بسیج جامعه پزشکی با مشارکت نهاد‌های حمایتی از جمله کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام راحل، هلال احمر و سایر دستگاه‌های مرتبط برگزار شده است.

جاسم محمدی یادآور شد: در این گروه جهادی ۱۸۰ دندانپزشک، دستیار دندانپزشک و عوامل اجرایی در ارائه خدمات به جامعه هدف مشارکت دارند، ۵۰ دندانپرشک از استان و ۸۰ نفر به عنوان دستیار دندانپزشکی از ۳۱ فروردین ماه تا روز سوم اردیبهشت در دو شیفت صبح و عصر مشغول خدمات رسانی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شده است، خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی درمانی، خدمات بسیار خوبی به مددجویان در زمینه دندانپزشکی به صورت رایگان ارائه شد که این خدمات دندانپزشکی رایگان شامل کشیدن، ترمیم، عصب‌کشی و جراحی بوده است.

خدمات دهی ۱۱۰ دندانپزشک به یک هزار مددجوی نهاد‌های حمایتی در ایلام

ارائه یک هزار و ۵۰۰ خدمت دندانپزشکی در اردوی جهادی ایلام دیار مقاومت به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در جریان این بازدید اظهار کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ خدمت دندانپزشکی رایگان به بیش از یک هزار مددجوی این استان در این اردوی جهادی تا کنون ارائه شده است.

رضا طاهری گفت: گروه جهادی، پزشکی الکفیل بر اساس تفاهم‌نامه صورت گرفته از روز پنجشنبه گذشته با استقرار در سالن ورزشی غدیر کمیته امداد خدمات گوناگون دندانپزشکی را به مددجویان کمیته امداد ارائه دادند.

وی افزود: گروه جهادی پزشکی الکفیل با بیش از ۱۸۰ دندانپزشک و عوامل اجرایی با تجهیزات دندانپزشکی مجهز و کامل به مدت چهار روز این خدمات را به مددجویان کمیته امداد ارائه دادند.

طاهری خاطرنشان کرد: ارائه خدمات دندانپزشکی به مددجویان ایلامی با همکاری کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، سپاه، بسیج جامعه پزشکی، برق استان و ستاد اجرایی صورت گرفته است.

ارسال نظرات