حرکت کاروان دوچرخه سواری سی شب سی مسجد در میبد

کاروان دوچرخه سواری سی شب سی مسجد میبد هر شب از ماه مبارک رمضان مسیر پارک فلسطین به سمت یکی از مساجد شهر را طی کرد و میهمان ۳۰ مسجد شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۰۴۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، جواد آقاییان مسئول ورزش صبحگاهی و کاروان دوچرخه سواری سی شب سی مسجد میبد گفت: این کاروان فعالیتی ۱۰ ساله دارد، ابتدا با ۱۰ نفر حرکت خود را شروع کرد و در سال‌های اخیر با حضور ۴۰ نفر کاروان هر شب از ماه مبارک رمضان مسیر خود از پارک فلسطین به سمت یکی از مساجد شهرستان را طی می‌کند.
وی با بیان اینکه افرادی در شروع مسیر در محل پارک فلسطین و افرادی هم در طول مسیر به کاروان ملحق می‌شوند، هدف از حرکت کاروان دوچرخه سواری سی شب سی مسجد را معنوی، فرهنگی و ورزشی و فرهنگ‌سازی دوچرخه سواری در شهرستان برای کاهش آلایندگی، ترافیک خودرویی و مصرف سوخت و بهرمند شدن از هوای سالم عنوان کرد.
آقاییان حمایت سپاه و بسیج و همچنین شهرداری و شورای اسلامی شهر میبد در طول سال‌های گذشته از این کاروان را یادآور شد.
محمد رضا فلاح بازنشسته نیرو‌های مصلح که به مدت هشت است که با کاروان دوچرخه سواری میبد گفت: زمانی که حرکت کاروان دوچرخه سواری در خیابان‌های شهر را می‌دیدم بسیار می‌خواستم همراهشان باشم و به جمع آن‌ها پیوستم.
وی افزود: حرکت این کاروان در شهر موجب می‌شود هم دیداری با دوستان داشته‌باشم، هم نماز را هر شب در یک مسجد از مساجد شهر بخوانیم و هم فرهنگ سازی ورزش همگانی دوچرخه سواری است.
غلامرضا فلاح نیز گفت: به مدت هفت سال است که همراه کاروان دوچرخه سواری هستم، صبح‌ها ورزش همگانی صبحگاهی انجام می‌دهیم و در ماه مبارک رمضان نیز هر شب مسیری را به سوی یکی از مساجد شهر طی می‌کنیم و با به حرکت درآمدن کاروان هم اجر معنوی به پا داشتن نماز در مساجد مختلف حاصل می‌شود و هم ورزش همگانی دوچرخه سواری برای داشتن بدنی سالم و آرامش روحی فرهنگ سازی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: همکاری همه مردم و مسئولان در اجرای این برنامه معنوی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی بسیاراهمیت دارد.

ارسال نظرات