هیئت اندیشه ورز در پایگاه حضرت آسیه (س) سرخه برگزار شد

هیئت اندیشه ورز با حضور خواهران بسیجی پایگاه آسیه (س) در جهت همانگی و برنامه ریزی برنامه های ابلاغی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۱۲۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای اجرای طرح سفیران مهر، گشت تیم امر به معروف و نهی از منکر پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) از ساعت بیست و دو شب تا بیست و سه و سی دقیقه شب در محدوده خیابان محرم غربی و شرقی، خیابان آیت الله فیض، بلوار انقلاب، میدان بهشتی، بلوار بسیج و بوستان نماز حضور یافته و نسبت به تذکر لسانی اقدام کردند.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این طرح در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح سفیران مهر در طول ماه مبارک رمضان هرشب برگزار  و خواهران بسیجی نسبت به تذکر لسانی اقدام کردند.

او افزود: جلسه پایانی تلاوت نور در جمع خواهران بسیجی در  پایگاه حضرت آسیه (س) و مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله اسلامی کریم اهل بیت سرخه (ع) برگزار شد. 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: این جلسه با ختم یک دور قرآن کریم آغاز شد و با نشست تربیتی با موضوع حق الناس توسط فاطمه ادهم طلبه حوزه علمیه ادامه یافت و با قرائت دعای وداع ماه مبارک رمضان، ذکر مصیبت و سینه زنی خاتمه یافت.

ادهم یادآور شد: در این مراسم مریم سنگسری مربی هلال احمر شهرستان حضور یافت و نکاتی راجع به تغذیه و سلامت دوران سالمندی بازگو و در انتهای این جلسه از خادمین قرآنی مسجد تقدیر شد.

او با اشاره به برگزاری هیئت اندیشه ورز گفت: جلسه هیئت اندیشه ورز اعضای شورای پایگاه، با حضور اعضا و تقدیم برنامه ابلاغی به هر قسمت و توضیحات مربوطه برگزار و در طی این جلسه اعضای شورا موظف شدند در طی یک هفته برنامه های ابلاغی را مطالعه و تقویم زمان بندی پیشنهادی خود را عنوان کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار