جشنواره پرواز بادبادکها به مناسبت هفته کارگر در یزد برگزار می شود

همزمان با هفته کارگر و به منظور ایجاد شور و نشاط میان جامعه شریف کار و تلاش و خانواده های این عزیزان، جشنواره پرواز بادبادکها و همایش دوچرخه سواری در یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۰۷۲۳۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد، ابراهیم زینل پور سرپرست مدیریت اجتماعی این اداره کل با اعلام برگزاری جشنواره پروزاز بادبادک‌ها و همایش دوچرخه سواری در یزد اظهار کرد: کارگران شریف استان که نقش بسزایی در رشد تولید و اقتصاد کشور دارند همواره باید مورد توجه و تکریم قرار بگیرند؛ هفته کارگر این فرصت را برای متولیان حوزه کار استان فراهم می‌کند تا برنامه‌های متنوعی برای این قشر پر تلاش برگزار کنند.

وی یکی از برنامه‌های اجرایی ویژه کارگران را همایش دوچرخه سواری عنوان کرد و افزود: دوچرخه سواری همواره موجب نشاط و سلامتی علاقمندان به این رشته بوده و به همین منظور این اداره کل همایش دوچرخه سواری را روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۶:۳۰ صبح برگزار می‌کند؛ مسیر این همایش از باغ ملی آغاز و به مجموعه ورزشی کارگران استان واقع در میدان معلم ختم می‌شود.

زینل پور جشنواره پرواز بادبادک‌ها را دیگر برنامه بانشاط در این هفته معرفی و اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که کارگران شریف می‌توانند با خانواده و به ویژه فرزندان خود در آن شرکت کنند پرواز بادبادکهاست که عصر روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت در محل پارک کوهستان اجرا می‌شود؛ در کنار برگزاری این جشنواره، نمایشگاه فرهنگی و هنری و غرفه‌هایی از محصولات مشاغل خانگی، غرفه سلامت و ... نیز برپا می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اداره کل هر سال به بهانه هفته کارگر نسبت به برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع ویژه کارگران و خانواده این عزیزان اقدام می‌کند و امسال نیز با شعار «پای کار ایرانیم»، برنامه‌های متنوعی را در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها برنامه ریزی کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار