خبرهای داغ:

تشریح فعالیت‌های قرآنی لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی طالب(ع) قم از ابتدای سالجاری

مسوول دفتر نمایندگی دفتر ولی فقیه در لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب(ع) به تشریح فعالیت‌های قرآنی این لشکر در طول ماه مبارک رمضان پرداخت.
کد خبر: ۹۵۰۷۲۴۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

تشریح فعالیت‌های قرآنی لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی طالب(ع) قم از ابتدای سالجاری

حجت الاسلام اسماعیل‌امیر‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۷ در گفتگو با خبرنگار بسیج در قم، ابراز کرد: جهت ارتقاء سطح معنوی و اعتقادی کارکنان لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی طالب(ع) در هفته نخست در ماه مبارک، کارکنان حاضر در لشکر در برنامه‌های معنوی مسجد مقدس جمکران شرکت داشتند و از برنامه اعتقادی آن از جمله مراسم جزء خوانی و برگزاری نماز جماعت و فرمایشات سخنران آن مسجد مقدس بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: از ۱۴ فروردین ماه نیز با حضور کلیه پایوران جلسات تفسیر و آموزش معارف قرآن کریم در داخل لشکر با موضوع سنت‌های الهی در قرآن کریم در ۳ کلاس مجزا برگزار و در ابتدای جلسات نیز قرائت یک حزب و جز خوانی قرآن کریم انجام شد و توسط اساتید مجرب بیان احکام مبتلا به و موضوع خاص جلسه تفسیر که سنت‌های الهی در قرآن کریم می‌باشد، انجام گرفت.

وی در پایان اشاره کرد: با توجه به فضای محدود پادگان و با استفاده از ظرفیت‌های موجود، تعداد ۶ کلاس مجزا برای سربازان با موضوع روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و آموزش تجوید با حضور ۶ مربی روحانی برگزار شد.

امیرزاده ادامه داد: همچنین محفل انس با قرآن در روز‌های پنچ شنبه هر هفته در طول ماه مبارک رمضان در لشکر ۱۷ با حضور قاریان مطرح کشوری برگزار می‌شود.

ارسال نظرات