خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی:

صحرای طبس تبلور شکست دشمن به دست امداد الهی است

استاندار خراسان جنوبی گفت : بیابان طبس بهترین مفسر حادثه ۵ اردیبهشت است.صحرای طبس تبلور شکست دشمن به دست امداد الهی است.
کد خبر: ۹۵۰۷۳۶۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در مراسم گرامیداشت ۵ اردیبهشت ،سالروز شکست دشمن در صحرای طبس گفت : بیابان طبس بهترین مفسر حادثه ۵ اردیبهشت است.صحرای طبس تبلور شکست دشمن به دست امداد الهی است.

وی افزود : انچه در طبس گذشت مصداقی دیگر برای سوره فیل بود و ۵ اردیبهشت ۵۹ تفسیر دوباره این سوره و کارتر ابرهه زمان بود.

وی افزود : غربی که در فناوری، قدرت زمان و عصر ما به حساب می آیند در این سرزمین زمینگیر می شوند و این اتفاق کاری کرد که شخصیت های ان زمان را وادار به اعتراف به شکست کرد .

قناعت یاد آور شد : شکست آمریکا در طبس یکی از عوامل شکست کارتر در انتخابات ریاست جمهوری بود و و سفیر آمریکا در تهران می گوید این حادثه دوران تحقیر ملی آمریکا را رقم زد.

وی عنوان داشت : تاریخ را که نگاه می کنیم می بینیم که قوم عاد را باد نابود کرد و ما باید از این اتفاقات عبرت بگیریم .

استاندار خراسان جنوبی خاطر نشان کرد :مقامات آمریکایی در صحبت های خود به مسائلی اعتراف می کنند که ناشی از شکست بزرگ و تحقیر آمیز آمریکا در صحرای طبس بود.

وی تاکید داشت : اهمیت واقعه طبس به حضور نیروهای آمریکایی در این خاک نیست زیرا تجاوز های آنها به دفعات مختلف تکرار شده ،اهمیت این واقعه جایی است که این اتفاق در کشوری با نظام مردمی و مبتنی بر آموزه های اسلام ناب و با مدیریت ولایت اتفاق افتاده که نشانه آن است که مورد توجه خداوند باری تعالی قرار گرفته است.

قناعت گفت : دشمن سه راهبرد اصلی علیه نظام ما دارد و اولین راهبرد آن بدبینی به خود است و این در شرایطی است که زندگی در غرب به مراتب سخت تر از ایران اسلامی است.

وی در ادامه عنوان داشت :دومین راهبرد بدبینی به دیگران و ایجاد دوقطبی در کشور است و سومین راهبرد ،اسرار دشمن بر این است که ثابت کنند مردم ایران از اعتقادات خود روی گردان شده است ولی وقتی ما مراسمات ملی و مذهبی خود را میبینیم حضور میلیونی مردم عزیز در تمام برنامه هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار