مسئول بسیج کارگری سپاه آذربایجان شرقی:

کارگران رزمندگان خاکریز صنعت و تولید/ تهدید دشمن بی پاسخ نمی ماند

تبریز- مسئول بسیج کارگری سپاه عاشورا با گرامیداشت هفته کار و گارگر، از کارگران به عنوان رزمندگان خاکریز صنعت و تولید یاد کرد.
کد خبر: ۹۵۰۷۴۲۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد تقی پور در آیین تجلیل از کارگران شرکت پالایش نفت تبریز، گفت: دشمن در طول 43 سال از انقلاب همیشه درصدد براندازی نظام با ترفندهای مختلف بوده و عرصه صنعت و جامعه کارگری نیز از این ترفندها دور نبوده است.

وی با بیان اینکه کارگران و فعالان عرصه تولید در مکتب اهل بیت(ع) تربیت یافته اند، اظهارداشت: دشمن تلاش دارد از مشکلات جامعه کارگری به نفع خود سوءاستفاده کند در حالی که نمی داند تا این فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت در بین آن هاست نمی تواند کاری از پیش ببرد.

تقی پور اضافه کرد: در همین شرکت پالایش کارگران بسیاری در بمباران هوایی رژیم بعثی به شهادت رسیدند ولی دست از کار نکشیدند و اکنون نیز کارگران به تاسی از آن شهدا و فرهنگ ایثار در برابر دشمنان ایستاده اند.

مسئول بسیج کارگری سپاه عاشورا تصریح کرد: دشمن دشمن است و غیر آن از دشمن متصور نمی توان بود ولی دشمن بداند هرگونه تهدید آن ها بی پاسخ نمی ماند و کارگران با مجاهدت خود چرخ تولید را خواهند گرداند تا کشورمان بیش از گذشته شاهد پیشرفت و شکوفایی باشد.

آیین تجلیل از کارگران شرکت پالایش نفت تبریز با برنامه های هفته کار و کارگر در سالن همایش این مجموعه صنعتی برگزار شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار