خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی؛

ضرورت اجرای مصوبات افزایش جمعیت/ ارائه خدمات بانکی در مقوله فرزندآوری اهمیت دارد

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: شاید مصوباتی که مجلس یازدهم برای افزایش جمعیت داشته در مجالس قبلی به این شدت بر روی آن تأکید نشده، ولی متأسفانه این مصوبات اجرایی نشده و باید با نگاه ویژه تری به آن نگاه شود.
کد خبر: ۹۵۰۷۴۴۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی،  حسین خسروی نماینده مردم شریف شهرستان‌های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در خراسان جنوبی با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسدارن اظهارداشت: امروز هم دوستان و هم دشمنان انقلاب و انسان‌های منصف قبول دارند که به تعبیر امام اگر سپاه نبود کشور نبود.


وی ادامه داد: عرصه خدمات متنوع سپاه از جنگ تحمیلی تا کمک به حوادث مترقبه در حال حاضر بر هیچ کس پوشیده نیست و امام با وجود ارتش متدین برای دفاع از دستاورد‌های انقلاب این نهاد را تأسیس کردند.


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز شکست حمله آمریکا در بیابان طبس گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا از قدرت بازدارندگی قابل توجهی برخوردار هستیم.


خسروی اضافه کرد: شکست آمریکا در سال ۵۹ زمانی بود که دستانمان خالی بود و آمریکا بعد از ۶ ماه آموزش نظامی به نظامیانش و بازسازی سفارت آمریکا در جمهوری اسلامی ایران به تعبیر امام شن‌های بیابان ماموران خدا برای شکست دشمن شدند.


وی با بیان اینکه هدف اصلی در ماه مبارک رمضان رسیدن به تقوای الهی است، یادآور شد: اگر این تقوا در زندگی‌های شخصی، اداری و سیاسی تقویت شود بدون شک امداد‌های الهی همچنان که در چهل و چهار سال که از عمر انقلاب می‌گذرد وجود داشته باز هم وجود خواهد داشت.


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از خدمات حوزه اقتصاد در استان قدردانی کرد و گفت: در بحث‌های بانکی بحث فرزندآوری دارای اهمیت است.


خسروی بیان داشت: یکی از مشکلات کشور در چند سال آینده کاهش جمعیت بوده و رهبری سال‌ها بر روی آن تأکید دارند و شاید مصوباتی که مجلس یازدهم برای این موضوع داشته در مجالس قبلی به این شدت بر روی آن تأکید نشده، ولی متأسفانه این مصوبات اجرایی نشده و باید با نگاه ویژه تری به آن نگاه شود.


وی اضافه کرد: یکی از محور‌های توسعه هر کشوری بحث جمعیت بوده که امیداست با اقدامات کارساز از این مهم عقب نمانیم.


وی با اشاره به مشکل تأمین زیرساخت‌ها در مورد شهرک شهید رحمانی گفت: پیگیر این موضوعات هستیم اگر چه نمایندگان با محدودیت‌های مختلفی از جمله نیروی انسانی، وقت و اعتبارات همراه هستند.


وی بر اهمیت تأمین زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه گذاران تأکید کرد و افزود: باید این موضوع به طور جدی مورد پیگیری باشد، زیرا تا زیرساخت‌ها آماده نباشد سرمایه گذار سرمایه خود را به این منطقه نمی‌آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها