خبرهای داغ:

پیام مشترک فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

همدان- فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (علیه‌السلام) استان همدان طی پیامی مشترک فرا رسید  هفته عقیدتی سیاسی در سپاه را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۵۰۷۵۰۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

پیام مشترک فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) مدان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی فرماندهی و حجت الاسلام الیاس نجاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (علیه‌السلام) استان همدان طی پیامی مشترک فرا رسید  هفته عقیدتی سیاسی در سپاه را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«این نظام جمهورى اسلامى، بر پایه‏‌ آن تفکر و برداشتى از اسلام بنا شده که آقاى مطهرى آن را ارائه کرده است.» امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی تبیین و ترویج خالصانه اهداف والای اسلام ناب محمدی (ص) و اعتلای فرهنگ غنی شیعه و مبارزه سرسختانه با گمراهی‌ها، ضلالت و انحرافات فکری و اعتقادی  در این نهاد ولایتمدار است و تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه و بسیج می‌تواند انسان‌هایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیشروندگی و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی نقش فعّال ایفا نماید و در عرصه‌های مختلف پیشگام باشد.

فلسفه نامگذاری این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است؛ تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه می‌تواند انسان‌هایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در عرصه‌های مختلف پیشگام باشد.

عمق‌بخشی به مبانی دینی، معارف اسلامی و انقلابی و تربیت معنوی فرماندهان و پاسداران ایثارگر، پرتلاش، رشید و شجاع سپاه به گونه‌ای هدف‌گذاری و اجرایی شود که در مقابله با جنگ نرم و سخت دشمنان و مخالفان این نظام دینی و انقلابی از آمادگی لازم برخوردار بوده، به گونه‌ای که به مدد این آمادگی معنوی بتوانند ضمن اثرگذاری بر محیط پیرامون خود، همواره در همه عرصه‌های دینی و انقلابی پیشرو و پیش‌برنده باشند.

معرفت‌افزایی باید مقدمه عمل جهادی و انقلابی شود تا کارآمدی پاسداران را در سپاه تقویت کند و این امر خطیر، با تقویت و ارتقای بصیرت دینی و حضور مؤثر در عرصه‌های عملیِ حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، برنامه‌ریزی و در قالب اجرای اثربخش برنامه عقیدتی محقق شود.

از خداوند متعال مسئلت داریم، در مسیری که فتنه های آخرالزمان وانحرافات فکری، اعتقادی  و رفتاری برجامعه اسلامی سایه افکنده، نصرت ویاری خود را به مانند همیشه بدرقه راهمان کرده و ما را از دعای خیرامام زمان(عجّ) و نائب برحقش امام خامنه ای(مدظله العالی) بهره مند فرماید.

 ان شاءالله

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار