فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

مشکلات کارگران باید با اراده انقلابی حل و فصل شود

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا گفت: عرصه کارگری عرصه جناح بازی های سیاسی نیست و باید مشکلات این قشر با اراده های انقلابی حل و فصل شود.
کد خبر: ۹۵۰۷۵۳۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در دیدار نمایندگان تشکل های کارگری با وی به مناسبت هفته کارگر، اظهارداشت: مشکلات کارگران با نگاه سیاسی و جناحی حل نمی شود. در دهه های گذشته مواجهه خوبی با مشکلات کارگران نشده است.

وی با بیان اینکه ارزش کارگر در جامعه باید ارتقا یابد، یادآور شد: جایگاه کارگر بقدری ارزشمند است که پیامبر اسلام دست او را بوسیده و جایگاه کارگر را تکریم کرده است.

سردار عباسقلی زاده خاطرنشان کرد: سپاه عاشورا در کنار جامعه کارگری و تشکل های کارگری است.

فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: ما در حوزه های مختلف از جمله امنیتی، دفاعی، درمانی پیشرفت های بزرگی داشته ایم و باید در عرصه اقتصاد نیز این پیشرفت ها را محقق کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با بیان اینکه نیروی انسانی محور توسعه یک جامعه است و کار و کارگر زیر بنای توسعه همه جانبه و تضمین کننده امنیت هر کشور، توجه به این قشر عظیم کارگری در استان و رفع موانع و مشکلات آن ها را ضروری عنوان کرد.

حسین فتحی ورود بسیج جامعه کارگری و نظارت و پیگیری های لازم را در حل و فصل مشکلات جامعه کارگری ارزشمند دانست و افزود: با احصا مشکلات از طرف بسیج جامعه کارگری استان و تشکیل کمیته های کارگری از بروز واکنش های کارگری  ممانعت و واکنش ها کمتر بوده تا فرصتی بدست دشمنان داده نشود.

وی گفت: در کنار این کمیته بندی ها بازدید های مکرر مسئول بسیج جامعه کارگری استان از روند فعالیت و تولید کارخانجات ضمن ارزش گذاری به زحمات قشر کارگری، اسبابی فراهم شده تا از نزدیک با کم و کاستی ها و رفع مشکلات و موانع ها این قشر آشنا و درصدد رفع آن ها تلاش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار