اختتامیه پویش ماه مهربانی در منطقه 10

پویش ماه مهربانی ویژه دختران روزه اولی و نوجوانان منطقه 10 در طول ماه رمضان در این منطقه اجرا و با استقبال مناسب شهروندان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۵۰۷۵۶۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

 این طرح که در راستای اجرای ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان با هدف معرفی ماه مبارک رمضان به عنوان ماه شاد و خاطره انگیز برای دختران روزه اولی و نوجوان از ابتدای ماه مبارک رمضان به همت اداره امور بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اجرا شد ، با مشارکت 700 شهروند منطقه 10 به کار خود پایان داد.

اخ الصنایع شهردار منطقه گفت : طرح پویش ماه مهربانی در بخش دختران روزه اولی در ۴ قالب نیایشگاه کوچک من، تقویم ماه مهربانی. افطار به میزبانی من و مادرم و افطاری، دید و بازدید رمضانی ،  در سطح محله های 10 گانه این منطقه  اجرا شد و آثار شرکت کنندگان به دبیرخانه این پویش ارسال شد .

در بخش نوجوانان نیز این پویش در 3 بخش  روایت ماه مهربانی ، ماه مهربانی در محله ما و مسجد محله من برگزار شد که نوجوانان با ارسال آثار در قالب خاطره ، عکس و کلیپ کوتاه در آن شرکت کردند.

وی در پایان گفت :  به زودی به شرکت کنندگان فعال  در این  پویش ،  هدایا و بسته های فرهنگی اهدا و از فعال ترین ها تقدیر خواهد شد.

  

ارسال نظرات