خبرهای داغ:
سخنگوی شورای شهر اسدآباد خبر داد

معرفی شورای شهر اسدآباد به عنوان شورای برتر استان همدان

 همدان-سخنگوی شورای شهر اسدآباد با اشاره به معرفی شورای شهر اسدآباد به عنوان شورای برتر استان همدان گفت: آسفالت‌ریزی بی‌سابقه ۱۳ هزار تُن در سال قبل بخشی از فعالیت‌ها بود.
کد خبر: ۹۵۰۷۵۸۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

حمیدرضا مرادی ضمیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به معرفی شورای شهر اسدآباد به عنوان شورای برتر استان همدان و دلایل این انتخاب اظهار کرد: آسفالت‌ریزی بی‌سابقه ۱۳ هزار تُن در سال قبل بخشی از فعالیت‌ها بود.

وی افزود: همچنین در سال قبل برای اولین بار ۱۰۰ درصد بودجه شهرداری محقق شد به طوری که بودجه بسته شده ۱۰۱ و محقق شده ۱۰۸ میلیارد تومان به ثبت رسید.

سخنگوی شورای شهر اسدآباد با بیان اینکه احیاء و راه‌اندازی سال گذشته کارخانه آسفالت نیز پس از ۲۰ سال تعطیلی با پیگیری‌های مجدانه مسئولان و شورای اسلامی شهر اسدآباد از نقش مؤثری در نهضت آسفالت برخوردار بوده است، ادامه داد: در انتخاب شورای برتر چهار نهاد دخیل هستند که امتیاز اسدآباد در سطح شهرستان ۴۵۰ در شورای اسلامی استان ۱۵۰ و در دفتر امور شهری استان نیز ۱۵۰ بود که با مجموع ۷۵۰ امتیاز باعث شد این اتفاق رخ دهد.

وی از مردم، مسئولین و عوامل شهرداری به عنوان همراهانی بی بدیل در انجام این اتفاق نام برد و گفت: وظیفه اعضای شورا با این انتخاب سنگین‌تر شده است.

گفتنی است؛ در انتخاب شورای برتر پس از اسدآباد نام شورای شهر فامنین و سرکان دیده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات