کاسبان رفراندوم

کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی در خصوص رفرندوم نوشت؛ اشغال ۷۵ساله فلسطین با کدام افراد برای اشغال گری صهیونیست ها رفراندمی برپاشد که امروز رگ های گردنشان باد کرده
کد خبر: ۹۵۰۷۶۱۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، امام خامنه ای در دیدار دانشجویی ماه مبارک رمضان امسال:«یکی از برادرها گفت رفراندوم؛ این‌جوری گفتند که اگر چنانچه شما از اوّل در همه‌ی مسائلی که پیش می‌آمد رفراندوم میکردید، حالا آن حسّاسیّت روی رفراندوم وجود نداشت. کجای دنیا این کار را میکنند؟ مگر مسائل گوناگون کشور قابل رفراندوم است؟ مگر همه‌ی مردمی که در رفراندوم باید شرکت کنند و شرکت میکنند، امکان تحلیل آن مسئله را دارند؟ این چه حرفی است؟ چطور میشود رفراندوم کرد، در مسائلی که تبلیغات میشود کرد، از همه طرف حرف میشود زد؟ اصلاً یک کشور را شش ماه درگیر بحث و جدل و گفتگو و دوقطبی‌سازی میکنند برای اینکه یک مسئله‌ای رفراندوم بشود. در همه‌ی مسائل رفراندوم بکنیم؟ یعنی قضایا این‌جوری نیست که آدم این‌جور ساده از رویشان [عبور کند].»


 این در حالی است در این کشور سالی چند بار رفراندوم برگزار می شود.جالب است بدانیم در آمریکا یا ایالات متحده آمریکا، نه برای تاسیس خود و نه برای تدوین و اجرای قانون اساسی وهیچ موضوعی نظر مردم اهمیت ندارد، و به همه‌پرسی یا آرای عمومی مراجعه نکردند.این در حالی است مردم عزیز ایران در بدرقه شهیدحاج قاسم سلیمانی،حضور میلیونی پایدصندوق های رای به طور متوسط هر۲سال یک بار،حضور در راهپیمایی های میلیونی ۲۲بهمن،۱۳آبان،روز قدس،۹دی،و...تصویر بزرگی از همه پرسی را به نمایش گذاشتند.

اگراینها رفراندوم نیست بفرمایید چیست ؟اما به راستی طرح تغییر نظام،طرح تجزیه ایران،تحول سیاسی دراصل نظام،که برخی از لسان نامبارکشان بلند است، وفهمشان از مسایل سیاسی به اندازه ارزنی هم نیست،چگونه به این جمع بندی ناصواب رسیدند،که یک باره تلاش کردند با طرح همه پرسی که اول انقلاب برای جمهوری اسلامی با۹۹درصد آرا به جمهوری اسلامی،احساس کنند که ارادت مردم به نظام کاهش پیداکرده وخواسته مردم از رفراندوم تغییر نظام حاکمه است. وباطرح نخ نمای تاریخ مصرف گذشته ای که گاهی از اردوگاهای دشمن شنیده می شود نظام را به چالش بکشانند.


 حال با این توضیح می توان کاسبان رفراندوم را اینگونه شناخت،
 ۱_سلطنت طلبان،جریانهای وابسته به آنها انجمن پادشاهی،
 ۲_وابستگان وهم پیاله های برخی جریان های فاسق اصلاحاتچی.
 ۳_مولوی عبدالحمید که تحت تاثیر ضد انقلاب گاهی فریاد رفراندوم می زند،
 ۴_بانیان وباعثان وضع اقتصادی امروز کشور که با مخفی شدن در پشت یکدیگر خود را مدام با به روز رسانی فرشته نجات ملت می دانند.
 ۵_مصی علینژاد،ربع پهلوی،مریم رجوی و...
 ۶_سردمداران کاخ سفید،وحامیان اروپایی آنان این در حالی است که آنان در کشورهایشان یک بار رفراندوم برگزار نکردند.
 ۷_اوباش اجاره ای که همراه قاتلین ومنافقین ۶ماه کشور را باآشوب های سنگین مواجهه کردند.
 ۸_سلیبریتیهای نوکر صفت که آمال وآرزو،وقبله گاهشان کفار ودشمنان ملت ایران هستند.
 امروز چهره اربابان طرح رفراندوم برای ایران مثل آمریکا که با تاسیس بیش از 850 پایگاه نظامی در 151 کشور جهان با همه‌پرسی از مردم‌شان انجام گرفته یا حتی خود مردم آمریکا در یک رفراندوم به چنین دخالت‌های نظامی و کشاندن میلیاردها دلار سرمایه ملت و زندگی میلیون‌های جوان به هزاران مایل آن سوی مرزهایشان، پاسخ آری داده‌اند؟
تاسیس پایگاههای نظامی بیش از ۸۰سال در کره وژاپن وهیچگاه برای حضور وعدم حضور آنان رفراندومی برگزار نشده.
اشغال ۷۵ساله فلسطین با کدام افراد برای اشغال گری صهیونیست ها رفراندمی برپاشد که امروز رگ های گردنشان باد کرده وفریاد چنین همه پرسی را دربوق کرنا کردند.ونوکران آنان که پادویی آنان را یدک می کشند.عربده رفراندوم سرمی دهند این در حالی است که این کور چشمان ،وکور دلان،ومغز زنگ خوردگان،هیچگاه به خود اجازه نمی دهند ایام الله های ملت ایران که از بزرگترین رفراندمهای این نظام است را به نظاره بنشینند.

ارسال نظرات