مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد:

تامین زمین برای ساخت بیش از ۱۲ هزار واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون زمین برای ساخت ۱۲ هزار و ۵۳۲ واحد ویلایی (انفرادی و گروهی) طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.
کد خبر: ۹۵۰۷۶۵۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، عطاء اله اکبری بیان اینکه سیاست اصلی وزارت راه و شهرسازی ساخت واحدهای ویلایی در شهرهای واجد شرایط است، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرعت بالای ساخت،کاهش هزینه‌های ساخت واحد مسکونی و تعدیل قیمت مسکن از مزایای خانه‌های ویلایی بشمار می رود واحدهای ویلایی استان بسته به شهرها و پروژه‌های مختلف در حال اخذ پروانه و اجرای فونداسیون و اجرای اسکلت و سقف هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی، شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی در حال حاضر در اکثر شهرهای استان زمین تامین و به متقاضیان جهت ساخت مسکن ویلایی واگذار می شود.

وی تحویل زمین برای ساخت مسکن ویلایی را از جمله اقدامات مهم سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد و افزود: در اجرای طرح نهضت ملی تاکنون جزو چهار استان برتر کشور هستیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه متقاضیان واحدهای خود مالک نیز می‌توانند به میزانی که درخواست دارند پروانه ساخت بگیرند و از ظرفیت تسهیلات جهش تولید مسکن استفاده کنند، گفت: در بحث خودمالکی داشتن سند مالکیت و پروانه ساختمانی ملاک عمل است.

اکبری تصریح کرد: تسهیلات مربوط به واحدهای خودمالک مانند تسهیلات نهضت ملی مسکن نیاز به سپرده‌گذاری و انتظار ندارد.

ارسال نظرات