مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور:

مردم پایه کردن اقتصاد مأموریت مهم قرارگاه اقتصادمقاومتی بسیج است

ساری-سردار زهرایی با تاکید بر اینکه مردم پایه کردن اقتصاد مأموریت مهم قرارگاه اقتصادمقاومتی بسیج است، افزود:اقتصاد مقاومتی فقط به معنای صادرات و نیز تولید و نگهداشت نیروی انسانی و ... نیست و مؤلفه‌های زیادی در آن نقش دارند.
کد خبر: ۹۵۰۷۶۶۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور  صبح امروز پنج شنبه در رزمایش گروه‌های جهادی بسیج کارگری با محوریت سپاه کربلا که ستاد استان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی از  راه اندازی پایگاه‌های اقشاری بسیج در کشور خبر داد و گفت: ۳۸۰ پایگاه در واحد‌های تولیدی کشور فعال هستند.

سردار زهرایی با اعلام اینکه رزمایش گروه‌های جهادی از امروز با رمز مقدس یا امام حسن (ع) آغاز شده است، به اهمیت اقتصاد مقاومتی پرداخت و خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی به عنوان یک راهبرد عملیاتی در سال جاری تعریف شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید بر اینکه مردم پایه کردن اقتصاد مأموریت مهم قرارگاه اقتصادی است، افزود:اقتصاد مقاومتی فقط به معنای صادرات و نیز تولید و نگهداشت نیروی انسانی و ... نیست و مؤلفه‌های زیادی در آن نقش دارند.

سردار زهرایی در ادامه به اهدای نشان اقتصادی به واحد‌های تولیدی برای ترغیب و تشویق به رشد تولید اضافه کرد: اهدای نشان اقتصاد مقاومتی یک کار علمی و ارزشمند برای ارزیابی واحد‌های تولیدی است، و  این نشان بررسی می‌کند که واحد‌های تولیدی چقدر در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار