دیدار مدیریت شعب بانک سپه با مدیر کل غله سیستان و بلوچستان به منظور تامین و پرداخت تسهیلات

در راستای ارایه پرداخت تسهیلات به حوزه گندم،آرد و نان، پهلوان مدیریت شعب بانک سپه استان با سرگزی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان و به منظور پیشبرد اهداف دولت تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۹۵۰۷۶۶۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان؛ محمدرضا سرگزی مدیر کل غله ضمن خیر مقدم گفت: بانک سپه در زمینه خرید تضمینی و تسهیلات به خبازان و کارکنان با دولت همکاری داشته و خواهد داشت.

وی افزود: این همکاری را به فال نیک گرفته و امیدواریم با سعی و تلاش نسبت به مرتفع نمودن مسائل و مشکلات حوزه گندم،آرد و نان اقدام لازم معمول شود تا شاهد پیشبرد اهداف دولت باشیم.

 در این جلسه هادی پهلوان، مدیر شعب بانک سپه استان با ارائه اطلاعاتی درباره عملکرد و سوابق همکاری بانک سپه با مجموعه اداره کل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان بیان داشت: بانک سپه آمادگی خود را جهت تسریع در کار و تسهیل در پرداخت تسهیلات اعلام می نماید.

پهلوان گفت: بانک سپه تکلیفی که در خصوص ارائه خدمات به قشر زحمت کش را برعهده گرفته را یک مسئولیت اجتماعی برخورد دانسته و با افتخار به این تکلیف عمل می‌کنیم تا بتوانیم رضایت صنعت آرد و نان را به دست آورد.

مدیر شعب بانک سپه استان با تاکید بر لزوم هماهنگی بیشتر و رفع نقاط ضعف افزود: جهت تسهیل و تسریع امور به هم افزایی و تعامل بیشتر بین متولیان این امر نیاز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار